بانک موضوعات پایان نامه
موضوع پایان نامه در مورد اختلال یادگیری
موضوعات پیشنهادی پروژه ، پایان نامه و پروپوزال روانشناسی اختلال یادگیری learning disorder
این مجموعه موضوعات پایان نامه اختلالات یادگیری می توانند راهنمایی برای شما جهت انتخاب یک موضوع مناسب برای پایان نامه رشته روانشناسی باشند :
- مقایسه ادراک دیداری و حافظه بینایی دانشآموزان اختلال یادگیری و عادی
- مقایسه خلاقیت هیجانی در دانشآموزان با اختلال یادگیری و عادی مقطع ابتدایی
- اثر بخشی برنامه یادگیری حسی بر مهارتهای ادراک بینایی کودکان با اختلال یادگیری
- مقایسه عملکرد عصب روانشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری دارای مشکلات بروننمود و دروننمود
- مقایسهی مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و در خودمانده با عملکرد بالا
- تاثیر راهبردهای شناختی بر بهبود درکمطلب متون تفسیری و روایی در دانشآموزان با مشکلات یادگیری خاص
- مقایسهی سازماندهی زمانی در کودکان با اختلالهای یادگیری و عادی
- بررسی ارتباط بین عملکرد خانوادگی، مشکلات هیجانی و پیشرفت تحصیلی با عزت نفس کودکان دارای اختلال یادگیری
- مقایسه خودتنظیمی، حافظه کلامی، و برنامهریزی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری
- مقایسه مشکلات یادگیری و افسردگی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با عادی
- بررسی میزان آگاهی معلمان کودکان استثنایی از ناتوانیهای یادگیری دانش آموزان..
- مقایسه کارکردهای اجرایی بین سه گروه اختلالات یادگیری، نارسایی توجه و نارسایی توجه-بیش فعالی
- مقایسه مهارتهای بینائی حرکتی دانشآموزان عادی با دانشآموزان اختلال ویژه یادگیری خواندن و ریاضی در مقطع سوم و چهارم ابتدایی
- بررسی میزان شیوع اختلالات یادگیری و تعیین نیمرخ هوشی دانشآموزان تیزهوش پایههای چهارم و پنجم مقطع ابتدایی شهر اصفهان
- بررسی حافظه رویدادی و معنایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری و عادی
- بررسی تحولی ابعاد نظریه ذهن در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری
- مقایسه اثربخشی آموزش مستقیم و آموزش چندرسانهای بر اختلال املاء
- اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی برکاهش نشانههای مرضی کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نارسایی توجه (ADHD)
- مقایسه سطوح مختلف درک مطلب در دانش آموزان با و بدون اختلال خواندن در پایه چهارم ابتدایی
- اثربخشی به کارگیری راهبردهای مداخله شناختی- رفتاری در بهبود و درمان اختلال هجی و دیکته نویسی دانشآموزان پسر دوم ابتدایی ناتوان در یادگیری شهر مشهد
- مقایسه کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلالات یادگیری با و بدون مداخله
- اثربخشی نرمافزار ترمیمی خواندن بر بهبود مشکلات خواندن دانشآموزان نارساخوان
- ثربخشی روش روانی – آموزشی بر بهبود درماندگی آموخته شده و مشکلات دروننمود دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
- مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و روش چندحسی فرنالد بر درمان اختلال نارساخوانی
- تعیین رابطه بین روشهای تدریس و اضطراب ریاضی در دانشآموزان حساب نارسا
- اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر اختلالات یادگیری در کودکان دبستانی
- اثربخشی بازیدرمانی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی پسران دارای اختلالات یادگیری
- اثربخشی روش چند حسی روسنر بر علائم خواندن دانشآموزان نارساخوان
- مقایسه سرعت نامیدن و مولفههای سه گانه حافظه فعال در کودکان نارساخوان و عادی
- بررسی تاثیر آموزشهای فرزندپروری در بهبود عملکرد کودکان فزونکنش تحت درمان با نروفیدبک
- بررسی تاثیر اختلال خواندن بر اختلال ریاضی با تاکید بر اعتبارسنجی آزمون تشخیصی خواندن استنفورد و آزمون تشخیصی ریاضی استنفورد
- اثربخشی درمان شناختی– رفتاری بر “ادراک خود” در میان دانشآموزان تیزهوش با اختلالهای یادگیری
- تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری و نیمرخ اسید وکسلر کودکان در دانشآموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی مراکز اختلال یادگیری شهر شیراز
- بررسی تاثیر آموزش ترکیبی حسی-ادراکی-حرکتی بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان ابتدایی شهر اصفهان
- اثربخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی بر سازگاری تحصیلی، عاطفی و اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص
- مقایسه کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی والدین دانشآموزان با و بدون اختلالهای یادگیری
- بررسی تأثیر تعاملی حرکت درمانی و بیوفیدبک بر مسائل عصب- روانشناختی مادران کودکان مبتلا به اختلالات ویژه یادگیری
- مقایسه هوشهیجانی مهارتهای اجتماعی و سلامت روان دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی
- تاثیر برنامهی خودآموزی کلامی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
- ررسی رابطه خودکارآمدی و انگیزه درونی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مرزی، عادی و دارای اختلال یادگیری
- تأثیر آموزش نظریه ذهن بر مهارت اجتماعی و خودادراکی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
.