آگهی استخدام بانکاستخدام

آگهی استخدام بانک گردشگری سال ۹۴

آگهی استخدام بانک گردشگری سال ۹۴

 آگهی استخدام بانک گردشگری سال ۹۴

آگهی مهر ۹۴: استخدام در اداره مبارزه با پولشویی – تهران

بانک گردشگری به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز اداره مبارزه با پولشویی از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، دعوت به مصاحبه می نماید.
شرایط ثبت نام:
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی
دارا بودن مـدرک تحصـیلی کارشــناسی یا بالاتر در رشته‌هـای علوم بانکی، حسـابداری، مدیریت (دولـتی، بازرگـانی، صنعـتی و مالی)، علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی و پول و بانکداری)، آمار، کامپیوتر (نرم‌افزار)، حقوق (قضایی)، ریاضی (کاربردی و علوم کامپیوتر).
تسلط کافی در ترجمه متون انگلیسی
تسلط به مهارت‌های (ICDL)

یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری ” ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک گردشگری بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
۳ – چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

جهت مشاهده فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک کنید

.


آگهی تیر ۹۴: استخدام در اداره مرکزی تهران (مدیریت امور مالی) 

مدیریت امور مالی بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط جهت همکاری در ادارات مرکزی تهران  (حسابداری مالی ، حسابداری مدیریت و خزانه و مبادلات  ) به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید:

 ردیف  عنوان شغل  جنسیت سابقه تحصیلات تخصص
۱ کارشناس اداره حسابداری مالی زن / مرد حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط ترجیحا بانکی حداقل لیسانس حسابداری تسلط به حسابداری پیمانکاری
۲  کارشناس اداره حسابداری مدیریت زن / مرد حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط ترجیحا بانکی حداقل لیسانس حسابداری آشنا به مفاهیم مالی و حسابداری مدیریت
تسلط به دستورالعمل و بخشنامه های بانک مرکزیتوانایی تجزیه و تحلیل صورت های مالی
تسلط به نرم افزارهای مالی و آفیس
۳  کارشناس اداره خزانه م مبادلات (کارشناس بازار بین بانکی) زن / مرد حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط ترجیحا بانکی   حداقل لیسانس حسابداری، مدیریت و اقتصاد آشنا به مفاهیم مالی ،بانکی و نقدینگی
توانایی برقراری ارتباط موثر و دارای روابط عمومی قوی
تسلط به نرم افزارهای مالی و آفیس

نکات قابل توجه:
۱- روش ثبت نام صرفا از طریق سایت و به صورت اینترنتی است،از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننماید.
۲- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک مبنی بر جذب ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد. بنابراین از برقراری هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) با بانک خودداری فرمایید.
۳- مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.
۴- زمان تکمیل فرم حداکثر تا تاریخ ۲۰/۰۴/۱۳۹۴ می باشد.

جهت تکمیل فرم درخواست همکاری اینجا کلیک نمایید


آگهی خرداد ۹۴: آگهی استخدام مدیریت امور حقوقی
مدیریت امور حقوقی بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط (صرفا مدرک کارشناسی حقوق و بالاتر با حداقل معدل ۱۶ )جهت همکاری در اداره مرکزی تهران دعوت به عمل می آورد :
نکات قابل توجه:
۱- روش ثبت نام صرفا از طریق سایت و به صورت اینترنتی است،از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننماید.
۲- حداقل معدل آخرین مدرک تحصیلی متقاضیان ثبت نام ۱۶ به بالا است.
۳- صرفا” مدرک کارشناسی حقوق و بالاتر مورد قبول می باشد .
۴- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک مبنی بر جذب ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد. بنابراین از برقراری هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) با بانک خودداری فرمایید.
۵- مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.
۶- زمان تکمیل فرم حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۳۹۴ امکان پذیر می باشد

جهت تکمیل فرم درخواست همکاری اینجا کلیک نمایید


آگهی جهت همکاری در اداره مرکزی تهران

مدیریت امور بین الملل بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط  جهت همکاری در اداره مرکزی تهران به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغل جنسیت تخصص-سابقه تحصیلات رشته
۱   معاون اداره عملیات ارزی   مرد / زن   حداقل ۲۰ سال سابقه بانکی با تخصص در زمینه اعتبار اسنادی – ضمانتنامه های ارزی   حداقل لیسانس   مدیریت بازرگانی، مالی، حسابداری
۲   کارشناس عملیات ارزی   مرد / زن   حداقل ۶ سال سابقه بانکی در زمینه اعتبار اسنادی و ضمانتنامه های ارزی، مسلط به زبان انگلیسی   حداقل لیسانس   مدیریت بازرگانی، مالی، حسابداری ،زبان انگلیسی، تسلط بر مهارتهای هفتگانه ICDL
۳   معاون اداره حسابداری و خزانه داری ارزی   مرد / زن   حداقل ۲۰ سال سابقه بانکی با تخصص در زمینه حسابداری ارزی و تجزیه تحلیل صورتهای مالی   حداقل لیسانس   مدیریت بازرگانی، مالی، حسابداری
۴   کارشناس خزانه داری و حسابداری ارزی   مرد / زن   حداقل ۶ سال سابقه بانکی در زمینه ارزی، مسلط به زبان انگلیسی   حداقل لیسانس   مدیریت بازرگانی، مالی،حسابداری
تسلط بر مهارتهای هفتگانه ICDL

نکات قابل توجه:
۱- روش ثبت نام صرفا از طریق سایت و به صورت اینترنتی است، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننماید.
۲- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک مبنی بر جذب ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد.
بنابراین از برقراری هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) با بانک خودداری فرمایید.
۳- مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.
۴- زمان تکمیل فرم حداکثر تا تاریخ ۲۳/۲/۱۳۹۴ امکان پذیر می باشد.

جهت تکمیل فرم درخواست همکاری اینجا کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا