اخبار استخدامیاستخدام

آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۴

آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۴

آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۴

 

استخدام جدید وزارت نیرو – دی ماه ۹۴:

شرایط اختصاصی استخدام:

۱- داشتن حداکثر سن برای مقطع تحصیلی کارشناسی ۳۲، کارشناسی ارشد ۳۳ و دکترا ۳۵ سال تمامدر زمان ثبت نام.

۲- در استان های سیستان و بلوچستان،هرمزگان و خوزستان صرفاً از بین داوطلبان بومی پذیرش می شود.

۳- پذیرفته شدگان موظف به سپردن تعهد خدمت محضری برای شغل محل پذیرفته شده به مدت ده سال می باشند.

۴- در خصوص شغل محل های اعلام شده در ستاد شرکت های برق منطقه ای که در حوزه فعالیت آن ها بیش از یک استان را شامل می شود امتیاز مربوط به بومی بودن به کلیه داوطلبان بومی استان های زیر مجموعه فعالیت شرکت اختصاص می یابد و داوطلبان مشمول بر اساس جدول زیر از امتیاز بومی بودن استان برخوردار می گردند.

۵- به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور می باشند، صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون به ازاءهر سال تجربه مربوط و مشابه درهر یک از دستگاههای اجرایی، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد (۲۰%) نمره کل، درهریک از حیطه های آزمون و مصاحبه استخدامی آنان اضافه خواهد شد.

1

تذکر مهم :

الف –در آگهی استخدامی شغل محل های اعلام شده در بخش اول تمامی داوطلبان اعم از آزاد، معلولین عادی و ایثارکران می توانند ثبت نام نمایند، لکن داوطلبان مشمول ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران در صورت شرکت در بخش اول آگهی به عنوان داوطلب آزاد محسوب گردیده و در رقابت با سایر داوطلبان در صورت کسب نمرات بالاتر معرفی خواهند شد.

ب- بخش دوم آگهی استخدامی وزارت نیرو صرفاً به داوطلبان مشمول سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران اختصاص داشته و سایر داوطلبان حق ثبت نامدر آزمون مربوط در این بخش را نخواهند داشت.

.

جهت مشاهده فهرست رشته ها و استانها و شرایط اختصاصی اینجا کلیک نمایید

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا