دانلود ترجمه مقاله بازگرداندن فارغالتحصیلان – یک برنامه مربیگری برای دانشجویان MBA
ترجمه فارسی مقاله بازگرداندن فارغالتحصیلان – یک برنامه مربیگری برای دانشجویان
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بازگرداندن فارغالتحصیلان – یک برنامه مربیگری برای دانشجویان |
هدف – هدف این مقاله، بحث چالشها و موانع موجود در پیادهسازی یک برنامه نظارتی برای دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) در مدرسه کسب و کار دانشگاه استرالیای جنوبی (UniSA) است. مقاله، با کاوش در زمینه نیاز به یک برنامه نظارتی، آزمایش و متعاقبا چهار سال اجرای آغاز میشود. مقاله همچنین به بررسی مدل شبکهای نظارت و دلایل این که چرا این مدل، به جای یک مدل سنتیتر، برای اجرای برنامه انتخاب شده است میپردازد.
طرح/متدلوژی/رویکرد – این مطالعه موردی اکتشافی، از دادههای به دست آمده از بیش از ۶۰۰ دانشجو و مربیان فارغالتحصیل در طول یک دوره پنج ساله به منظور ارزیابی و بهبود برنامه و همچنین پرورش جامعهای انتقادی از یادگیرندگان بزرگسال استفاده میکند. یافتهها – بازخورد از دانشجویان نشان میدهد که برنامه نظارتی، توسط اغلب افراد به عنوان یک ویژگی ارزش افزوده یادگیری اولیه آنها در نظر گرفته میشود، زیرا این برنامه، در صورت نیاز، از کسانی که قبلا در آنجا بودهاند حمایت میکند. محدودیتها/پیامدهای تحقیق – نتایج به یک نهاد محدود میشوند. با این حال، از آنجایی که تحقیقات در زمینه نظارت (مربیگری) برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این رابطه کم هستند، این مطالعه به شناخت ما از اثرات مثبت نظارت روی موفقیت دانشجویان کمک میکند. مفاهیم عملی – این مقاله بر اهمیت رهبران کسب و کار که از طریق نظارت دانشجویان فعلی MBA به دانشگاه اولیه خود کمک میکنند تاکید دارد. مقاله نشان میدهد که نظارت چگونه میتواند از توسعه مدیریت و یادگیری پشتیبانی کند. اصلیت/ارزش – این مقاله، یک مطالعه اصلی است که به بررسی روشهای افزایش یادگیری دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیامدهای اجتماعی مثبت میپردازد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Graduates giving back – a mentoring program for MBA students |
Purpose – The purpose of this paper is to discuss the challenges and obstacles encountered in the implementation of a mentoring program for Master of Business Administration (MBA) students at the University of South Australia (UniSA) Business School. The paper starts with an exploration into the need for a mentoring program, the trial and subsequent four years of implementation. The paper also explores the network model of mentoring and the reasons why this, rather than a more traditional model, was chosen for the program’s implementation.
Design/methodology/approach – This exploratory case study uses data from over 600 students and their alumni mentors over a five-year period to evaluate and improve the program as well as cultivating a critical community of adult learners. Findings – Feedback from students indicates that the mentoring program is regarded by most as a value-added feature of their early learning as it offers support, if and when it is required, from those who have been there before. Research limitations/implications – Results are limited to one institution. However, as research into mentoring for higher education students is thin on the ground, this study contributes to our understanding of the positive impacts of mentoring on student success. Practical implications – This paper emphasizes the importance of business leaders giving back to their alma mater through mentoring current MBA students. It shows how mentoring can support learning and management development. Originality/value – This is an original study which explores ways to increase the learning of higher education students for positive social outcomes |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بازگرداندن فارغالتحصیلان – یک برنامه نظارتی (مربیگری) برای دانشجویان MBA |
|
عنوان انگلیسی: Graduates giving back – a mentoring program for MBA students |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۱ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: امرالد – Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8415 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 398.11Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی | |
مجله: مجله بین المللی نظارت و مربیگری در آموزش – International Journal of Mentoring and Coaching in Education | |
دانشگاه: دانشکده بازرگانی، دانشگاه استرالیای جنوبی، آدلاید، استرالیا |
|
کلمات کلیدی: یادگیری کار-محور، آموزش (تحصیلات) کسب و کار، جوامع عمل، یادگیری بزرگسالان، نظارت، توسعه یادگیری، جوامع یادگیرنده، نظارت و مربیگری در HE، یادگیری در طول عمر، مدل نظارت شبکهای | |
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.