ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله سازگاری فرایند بازاریابی

ترجمه فارسی مقاله سازگاری فرایند بازاریابی

مقاله ترجمه شده سازگاری فرایند بازاریابی مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing process adaptation

خرید ترجمه فارسی مقاله سازگاری فرایند بازاریابی

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله : سازگاری فرایند بازاریابی
هدف – هدف این مقاله بررسی “فرآیندهای” بازاریابی حاکم بر روابط صادراتی متعدد تحت چارچوب نظری تجزیه و تحلیل ارزش حاکمیت (GVA) می باشد. به طور خاص، این کار ویژگی معاملات داخلی سرمایه گذاری های خاص تراکنش و فاصله روانی انطباق / استاندارد را بر رفتار ارتباطی و قراردادهای مفصل و چگونگی تاثیر فرایند انطباق / استاندارد بر نتایج محصول جدید و به طور هم زمان ارزش خلق شده در رابطه صادرات کانونی را بررسی می کند.

طراحی / روش شناسی / رویکرد: یک نظر سنجی از ۱۵۱ تولید کننده در ایالات متحده با توجه به رابطه آنها با خریداران خارجی اولیه آنها انجام شد. داده ها با روش تخمین حداقل مربعات جزئی تجزیه و تحلیل شد.

یافته ها – نتایج نشان می دهد که سطح بالایی از سرمایه گذاری های معاملات خاص منجر به انطباق رفتارهای ارتباطی می شود در حالی که سطوح بالایی از فاصله روانی منجر به انطباقکمتر قرارداد مفصل می شود. انطباق رفتارهای ارتباطی و قرارداد مفصل، اثرات مستقیم مختلفی بر عملکرد صادرات را منعکس می کند. علاوه بر این، نتایج نشان می دهد که اثر متقابل مثبت معنی داری بین انطباق رفتار ارتباطی و قرارداد مفصل و ارزش ایجادی مشترک در ارتباط صادرات کانونی وجود دارد.

مفهوم عملی – یافته های این مطالعه نشان می دهد که انطباق فرایند بازاریابی مربوط به استراتژی های حاکمیت ارتباط، می تواند نقش مهمی در روند بازاریابی صادرات ایفا کند، اما مدیران باید با احتیاط درمورد متعادل سازی رفتار ارتباطی و انطباق قرارداد مفصل اقدام کنند. همچنین نتایج به اهمیت درک منبع اساسی عدم قطعیت و انطباق جنبه های مناسب حاکمیت، برای افزایش ایجاد ارزش مشترک در رابطه صادرات اشاره می نماید.

اصالت / ارزش هدف این تحقیق برجسته کردن مسئله انطباق فرایند بازاریابی در کلیه روابط صادرات متعدد می باشد. کمتر به “فرآیندهای” بازاریابی حاکم بر روابط صادرات متعدد در منابعمنابع استراتژی بازاریابی در سطح بین المللی نسبت به “برنامه” استانداردسازی / انطباق پرداخته شده است. این مطالعه یکی از اولین مطالعات تجربی بر روی انطباق فرایند بازاریابی حاکمیت با استفاده از چارچوب نظری GVA می باشد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Marketing process adaptation
Purpose – The purpose of this paper is to explore the marketing “processes” of governing multiple export relationships under the theoretical framework of governance value analysis (GVA). Specifically, this work examines the internal exchange attributes of transaction-specific investments and psychic distance on the adaptation/standardization of relational behavior and detailed contracting and how process adaptation/standardization influences new product outcomes and jointly created value in the focal export relationship.

Design/methodology/approach – A survey was conducted of 151 US manufacturers regarding their relationship with their primary foreign buyers. Data were analyzed with partial least squares estimation. Findings – The results indicate that high levels of transaction-specific investments lead to the adaptation of relational behaviors whereas high levels of psychic distance lead to less adaptation of detailed contracting. The adaptation of relational behaviors and detailed contracting reflect differential direct effects on export performance. Furthermore, the results indicate that there is a significant positive interaction effect between the adaptation of relational behavior and detailed contracting on jointly created value in the focal export relationship.

Practical implications – The findings of the study reveal that adaptation of the marketing process related to relationship governance strategies can play an important role in the export marketing process, but managers must proceed with caution in balancing relational behavior and detailed contract adaptation. The results also point to the importance of understanding the underlying source of uncertainty and adapting appropriate aspects of governance for enhancing jointly created value in the export relationship.

Originality/value – The value of this research lies in its goal to highlight the issue of marketing process adaptation across multiple export relationships. Less attention has been paid to the marketing “processes” of governing multiple export relationships in the international marketing strategy literature relative to “program” standardization/adaptation. This is one of the first empirical studies on marketing process adaptation of governance employing the theoretical framework of GVA.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: انطباق فرایند بازاریابی: عوامل پیشین و پیامدهای عملکرد محصول جدید در بازارهای صادراتی
عنوان انگلیسی:  Marketing process adaptation: Antecedent factors and new product performance implications in export markets
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  28 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۳۳
سال انتشار : 2014 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4447 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 533.30Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  بازاریابی، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار (MBA)
مجله: بررسی بازاریابی بین المللی (International Marketing Review)
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشگاه Lehigh، پنسیلوانیا، آمریکا
کلمات کلیدی:  استاندارد سازی، بازاریابی جهانی، بازاریابی رابطه مند، صادرات
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing process adaptation

خرید ترجمه فارسی مقاله سازگاری فرایند بازاریابی

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا