دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله نقش اعتماد در تجارت الکترونیک

ترجمه مقاله نقش اعتماد در تجارت الکترونیک

ترجمه مقاله نقش اعتماد در تجارت الکترونیک بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله نقش اعتماد در تجارت الکترونیک ” بدین شرح است:

نقش روابط مبادله ای در تجارت الکترونیک : یک مدل یک پارچه
بر طبق مطالعات گارتز از ۴۴۷۰ استفاده کننده از اینترنت در ۱۸ کشور ، ۳ نقطه و ۳ مقطع تحصیلی، اغلب مردم از اینترنت برایت حقیق و فرستادن ایمیل و امور مالی جایگاه سوم را دارا می باشد.
فروش اینترنتی در ایالات متحده فقط ۲/۲ درصد از کل فروش در سال ۲۰۰۵ میباشد.
پیشبینی شده در سال ۲۰۰۷ به ۷ درصد برسد.

بنابراین اینترنت با توجه به توان بالقوه ای که دارد، هنوز در ابتدای راه است.
اعتماد یکی از اساسی ترین نیازها جهت برقراری روابط تجاری اینترنتی می باشد.
از آنجا که واسطه ی داد و ستد اینترنتی تارنما (web site) می باشد، برداشت مشتری از تکنولوژی نیز بر آن اثر میگذارد:
از دید مشتری تارنما (web site) صرفا یک IT است.
مطالعات قبلی اثرات اعتماد ، تواناییهای تکنولوژِ و ایجاد ارتباط با مشتری را مورد بررسی قرار نداده اند.

Introduction According to Gartner’s survey [ 11] of 4770 Internet users across 18 countries, three regions, three educational levels, and three income levels, most people use the Internet only for email and search, while online banking ranks third. Moreover, sales of online retailers were only 2.2% of total goods sold in the U.S. in 2005 [25]. Analysts have predicted that even by 2011, online e-commerce sales would account for only 7%. Thus, the Internet is far from achieving its potential due to reluctance of consumers to engage in its use. Lack of trust is the important deterrent. It is one of the fundamental requirements for establishing online exchange relationships. Since its medium of transaction is a web site, the consumer’s perception of technology also affects its use: the web site is an IT application. Prior studies, however, have not examined the impact of trust, technology attributes, and intentions on customer relationship development.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین:  The role of trust in e-commerce relational exchange: A unified model

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی : نقش روابط مبادله ای در تجارت الکترونیک: یک مدل یک پارچه

رشته: مدیریت ، اقتصاد ، مهندسی کامپیوتر و نرم افزار

 .
.
download-mihanhamkar-com
 .
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا