دانلود رایگاندانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت بررسی شبکه های اجتماعی

پاورپوینت بررسی شبکه های اجتماعی

پاورپوینت بررسی شبکه های اجتماعی

بخشی از پاورپوینت معرفی Wimax :

در این پاورپوینت در مورد شبکه های اجتماعی ، و ویژگی های آنها توضیحاتی داده شده و بعضی از معروفترین شبکه های اجتماعی را معرفی می کند اما بهتر است ابتدا  در مورد شبکه های اجتماعی تعاریفی گفته شود ، امروزه رسانه های اجتماعی به یک مهارت جدید و مهم برای همه و حتی برای  کسانی که حتی درک  بسیار بالایی از فناوری ندارند، تبدیل شده است. در سال های اخیر دسترسی میلیون ها کاربر در سراسر جهان به رسانه های  و شبکه های اجتماعی باعث شده است تا این رسانه ها درکانون توجه جوامع مدرن  و افراد زیادی قرارگیرند  و از محبویت قابل توجهی به خصوص در میان نسل جوان برخوردار شوند. شناخت صیحیح از این رسانها باعث می شود تا کاربران بیش از پیش بتوانند از این ابزارها استفاده مفید و موثر داشته باشند.

شبکه‌های اجتماعی برپایه اینترنت از قبیل facebook  .com و myspace.com در بین جوانان آمریکایی محبوبیت به سزایی کسب کرده‌اند. این شبکه‌های اجتماعی درعین حال که فضاهایی هستند که درآنها افراد دوستان جدیدی پیدا می‌کنند و یا دوستان قدیمی خود را در جریان تغییرات زندگی شان قرار می‌دهند، مکان‌هایی برای تبادل نظر هستند که در آنها جوانان عقاید و نظرات خود را با هم به اشتراک می‌گذارند.

————

مشخصات پاورپوینت:

نام پاورپوینت: بررسی شبکه های اجتماعی

رشته: کامپیوتر

.

download mihanhamkar com کالج پروژه پاورپوینت وایمکس پاورپوینت رشته کامپیوتر وایمکس چیست معرفی Wimax دانلود رایگان پاورپوینت دانلود رایگان آشنایی با وایمکس
.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا