دانلود کتابنگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

دانلود کتاب چگونه پایان نامه بنویسیم

کتاب چگونه پایان نامه بنویسیم

راهنمای علمی نگارش پایان نامه برای دانشجویان

کتاب چگونه پایان نامه بنویسیم؟

کتاب چگونه پایان نامه بنویسیم طی ۵ فصل  و ۷۷ صفحه به آموزش کامل نگارش پایان نامه می پردازد.کتاب شامل نمونه فرم و مثال هایی جهت یادگیری بهتر می باشد.

پایان نامه نوشتاری است که شما درآن  موضوع یا سوالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا  تجارب عملی و یا آزمایشی به پاسخ آن می رسید. به بیان دیگر پایان نامه استدلال موضوعی، ارائه پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی و یا احتمالا (با اغراق) مهم ترین نوشته ای است که تا کنون منتشر کرده اید. اما پایان نامه دکترا باید موضوع  مناسب و جامعی داشته باشد و بیانگر پدیده یا نتیجه ای جدید باشد. پایان نامه اساس و پایه بسیاری از تحقیقات علمی و اکتشافات محققین می باشد.

تحقیق و نوشتن پایان نامه پروژه ای بزرگ است که چند ماه طول می کشد و انجام آن نیازمند نظم و انضباط است ، در نتیجه  فرد باید بسیار به موضوع پایان نامه علاقمند باشد.. برای حفظ علاقه و انرژی شما در طول مدت مطالعه موضوعی را انتخاب کرده که واقعا به آن علاقه دارید. بهترین راه برای شروع این است که به دنبال سوال جالبی باشید. در این مرحله ، شما باید یک سوال خوب شکار کنید. پیدا کردن پاسخ این سوال هدف از تحقیق و نوشتن پایان نامه شما می باشد.

.

download-mihanhamkar-com

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. عالی بود
    برادرم اگر در مورد روشهای تدریس نوین یافعال کدام چیزی داشته باشید ارسال کنید لطف تان است
    تشکر

    1. با سلام
      مشکلی در دانلود فایل وجود نداره دوست گرامی. ممکن هست مشکل از سرعت اینترنت شما باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا