دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری
ترجمه فارسی مقاله عوامل موثر بر شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : عوامل موثر بر شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری |
این مطالعه عوامل موثر بر شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کتابخانه های دانشگاهی تایلند را بررسی و تحلیل می کند. چهارچوب مفهومی تحقیق که بر عوامل موثر بر شیوه های CRM تمرکز می کند از مطالعه کمب (۲۰۰۴) بر ارزیابی تدبیرهای CRM استخراج شده است. از روش های ترکیبی، رویکرد کمی و رویکرد کیفی به عنوان روش تحقیق استفاده شد. داده ها از طریق مصاحبه و زمینه یابی اطلاعات با مدیران، کارمندان و مشتریان شش کتابخانه دانشگاهی در تایلند گردآمد. برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل عاملی و رگرسیون چند متغیره استفاده شد.
نتایج این تحقیق نشان میدهد که عواملی که در سطح معناداری ۰٫۰۵ بیشترین تاثیر را بر اعمال CRM در کتابخانه های دانشگاهی تایلند داشته اند شامل موارد زیر می شود: (۱) دانش و درک کارمندان و مدیران کتابخانه از CRM (Beta = 0.762),، (۲) ارتباط و فرهنگ سازمانی (Beta= 0.323)، (۳) فرایندهای مدیریت مشتری (Beta= 0.318)، (۴) فناوری لازم برای حمایت از مدیریت مشتری (Beta= 0.208)، (۵) رسانه های خدمات و ارتباط کتابخانه (Beta= 0.150). دانش و درک مدیران و کارمندان کتابخانه از CRM که شامل ادراک و آگاهی از کیفیت خدمات متمرکز بر روابط مشتریان است کلید دستیابی به موفقیت کتابخانه است. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Factors affecting customer relationship management practices in Thai academic libraries |
This study investigates and analyzes the factors affecting customer relationship management (CRM) practices in Thai academic libraries. The research conceptual framework focuses on factors affecting CRM practices was developed using Combe (2004)’s study on assessing CRM strategies. Mixed methods, qualitative, and quantitative approaches were used as a research methodology. Data was collected by using the interview and survey techniques with the administrators, staff and customers of six selected academic libraries in Thailand. Analysis of the data was done by using Pearson’s correlation coefficient, factor analysis, and multiple regression analysis.
The results of the study show that factors that have statistically significant impact on CRM practices in Thai academic libraries at 0.05 level were: (1) the knowledge and understanding of CRM of library staff and leadership of library administrators (Beta Z 0.762), (2) organizational culture and communication (Beta Z 0.323), (3) customer management processes (Beta Z 0.318), (4) technology for supporting customer management (Beta Z 0.208), and (5) channels for library services and communications (Beta Z 0.150). The knowledge and understanding of CRM of library staff and leadership of library administrators which include the perception and awareness of service quality focusing on customer relationship is a key to library success. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: عوامل موثر بر شیوه های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی تایلند |
|
عنوان انگلیسی: Factors affecting customer relationship management practices in Thai academic libraries |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۷ |
سال انتشار : 2011 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7370 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.04Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علم اطلاعات و دانش شناسی |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: کتابخانه های عمومی، مدیریت عملکرد، منابع انسانی و روابط کار و بازاریابی |
|
مجله: بررسی اطلاعات و کتابخانه بین المللی – The International Information & Library Review | |
دانشگاه: گروه فناوری اطلاعات، دانشگاه Maejo، تایلند |
|
کلمات کلیدی: رابطه مشتری مدیریت، CRM، کتابخانه های دانشگاهی، تایلند، تجزیه و تحلیل فاکتور، تحقیقات کتابخانه | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.