دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان

دانلود رایگان ترجمه مقاله آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان

.

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله علوم اجتماعی

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان ” بدین شرح است:

چرا بچه های ما مهارت های اجتماعی ندارند ؟
مهارت های اجتماعی به آن روابط – رفع مسئله – تصمیم گرفتن و تدبر و توانائی های روابط نظیر اطلاق می شود که به فرد اجازه می دهد با دیگران آشنا شده و روابط اجتماعی مثبت و عملی با آنها داشته باشد . افراط و تفریط در رفتار اجتماعی ، یادگیری و آموزش و گروه و جو کلاس را تحت شعاع قرار می دهد شایستگی اجتماعی با پذیرش همتایان – پذیرش معلم- موفقیت دخول و موفقیت و کامیابی مکتب گذشته حاصل می شود .
بسیاری از پسر بچه های ما هرگز رفتار مناسب و درست موقعیت های اجتماعی را یاد نگرفته اند . (موقعیت هایی که در آن ها باید با دیگران روبرو شوند .) شاید آنها این راهنمایی را در خانه کسب نکرده اند (یا به خاطر کمبود آموزش توسط بزرگترها و یا نظام های ارزش و دیگر رفتارهای تعلیم داده شده) شاید هم آنها الگوی نقش خوبی در خانه و همسایگی شان داشته اند که آن رفتار مناسب و درست را رواج کرده است ، اما آن رفتار را هم اکثر بچه ها انتخاب نمی کنند (درست مثل بعضی بچه ها که بدون آموزش رسمی قبل از مدرسه خواندن یاد می گیرند و بعضی دیگر به روند ساختاری آموزش نیاز دارند تا بتوانند خواندن را یاد بگیرند .
مهارت های اجتماعی ضعیف احتمالاً از ناحیه فردی است که توسط دیگران (بچه هایی که او را دوست ندارند و با او در تعامل نیستند) طرد شده است . بچه های دیگر می کوشند تا رفتاری بهتر و جدیدی را ابراز کنند که به آنها گفته شده است ، اما باز از طرف دیگران طرد می شوند . (این امر یا شاید به خاطر شهرت گذشته شان است یا به خاطر اینکه افراد رفتارهای تظاهری غیر استادانه و نامطمئن تازه و جدیداً یاد گرفته شده را که غیر طبیعی هم به نظر می رسد دوست ندارند .) وقتی واکنش های غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد ، دانش آموزان ممکن است بر سختی رفتارشان را کنترل کنند و در نتیجه موفق نباشند رفتار مناسبی از خود نشان دهند .

Social skills are those communication, problem-solving, decision making, self-management, and peer relations abilities that allow one to initiate and maintain positive social relationships with others. Deficits or excesses in social behavior interfere with learning, teaching, and the classroom’s orchestration and climate. Social competence is linked to peer acceptance, teacher acceptance, inclusion success, and post school success.

Many of our youngsters never learned “appropriate behavior” for social settings-situations in which they must interact/cope with others. Perhaps they did not receive this guidance in the home, either because of lack of training by elders or another system of values & behaviors being taught. Perhaps they did have good role models in the home and neighborhood who promoted “appropriate” behavior, but didn’t pick it up as well as most kids, just like some kids learn to read without formal instruction previous to school, and some need the structured process of reading instruction.

Displaying poor social skills is likely to get one rejected by others (other kids don’t like them and won’t associate with them). Others of our kids work hard to show the new and better behaviors they’ve been told to show, but are still rejected by others, perhaps due to past reputation or maybe because others don’t like the awkward and unsure demonstration of the newly learned behaviors which don’t appear “natural.” At other times, our pupils may still fail because they have difficulty monitoring and controlling their behavior when unexpected reactions occur. They misread social cues given off by others.

—————–
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: teaching socias skills to kids who dont have them-en

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی : آموزش مهارت اجتماعی برای کودکان که این مهارت را ندارند

 .
.
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی
.
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا