دانلود ترجمه مقاله کنترل تحمل ضعف در وسایل نقلیه الکتریکی با موتور داخل چرخی
ترجمه فارسی مقاله کنترل تحمل ضعف در وسایل نقلیه الکتریکی با موتور داخل چرخی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : کنترل تحمل ضعف در وسایل نقلیه الکتریکی با موتور داخل چرخی |
این مقاله، روش کنترل تحمل پذیری نقص و تشخیص نقص موتورچرخی (موتوری که در چرخ وسایل نقلیه است) را برای وسایل نقلیه ۴ چهار چرخ بطور مستقل بکار انداخته شده ۴WIA ارائه می دهد. وسیله نقلیه الکتریکی ۴WIA، یک معماری خودروی نوید بخش، برای وسایل نقلیه الکتریکی می باشد. در حالی که چنین معماری خودرو، انعطاف پذیری را برای کنترل وسیله نقلیه افزایش می دهد، آن همچنین، قابلیت اطمینان، ایمنی و تحمل پذیری نقص را به دلیل افزایش فعال کننده ها افزایش می دهد. روش تشخیص نقص برای یافتن موتور چرخی/ جفت محرک معیوب توسعه داده شده است. روش تشخیص پیشنهادی نیاز به دانشی دقیق درباره ضریب اصطکاک جاده و لاستیک (TRFC) دارد و برای عدم صحت مدل سازی نیروی لاستیک(تایر) یک روش قدرتمند می باشد.
بر اساس مکانیسم تشخیص نقص موتورهای چرخی/ محرک موتور، یک تخصیص کنترل بر اساس سیستم کنترل تحمل پذیری نقص وسیله نقلیه برای وفق دادن نقص موتور چرخی/محرک موتوری توسط اختصاص دادن مستقل تلاش کنترل(یک خروجی برای تشکیل یک سیگنال خطا) در میان سایر چرخ های سالم طراحی می شود. شبیه سازی ها با یک صحت بالا، CarSim®، مدل وسیله نقلیه کامل، اثر بخشی روش های کنترل تحمل پذیری نقص و تشخیص و تشخیص نقص محرک موتوری/ موتور چرخی را نشان می دهند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Fault-Tolerant Control for Electric Ground Vehicles With Independently-Actuated In-Wheel Motors |
This paper presents an in-wheel motor fault diagnosis and fault-tolerant control method for four-wheel independently actuated (4WIA) electric vehicles. The 4WIA electric vehicle is one of the promising architectures for electric vehicles. While such a vehicle architecture greatly increases the flexibility for vehicle control, it also elevates the requirements on system reliability, safety, and fault tolerance due to the increased number of actuators. A fault diagnosis approach for finding the faulty in-wheel motor=motor driver pair is developed. The proposed diagnosis approach does not need an accurate knowledge on tire-road friction coefficient (TRFC) and is robust to tire force modeling inaccuracies.
Based on the in-wheel motor=motor driver fault diagnosis mechanism, a control-allocation based vehicle fault-tolerant control system is designed to accommodate the in-wheel motor=motor driver fault by automatically allocating the control effort among other healthy wheels. Simulations using a high-fidelity, CarSimVR , full-vehicle model show the effectiveness of the proposed in-wheel motor=motor driver fault diagnosis and fault-tolerant control approaches. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: کنترل تحمل پذیری نقص برای وسایل نقلیه الکتریکی با موتورهای داخل چرخی به کار انداخته شده بطور مستقل |
|
عنوان انگلیسی: Fault-Tolerant Control for Electric Ground Vehicles With Independently-Actuated In-Wheel Motors |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۸ |
سال انتشار : ۲۰۱۲ | نشریه: ASME |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : ۵۹ | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 4.13Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکانیک خودرو،، مکاترونیک و طراحی کاربردی | |
مجله: مجله سیستم های پویا، اندازه گیری و کنترل – Journal of Dynamic Systems | |
دانشگاه: گروه مهندسی مکانیک و هوافضا، دانشگاه ایالتی اوهایو، کلمبوس |
|
کلمات کلیدی: کنترل، تحمل خطا، موتور درایو، وسیله نقلیه الکتریکی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه نشده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.