اخبار دانشگاهیپیام نور

نمرات نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور تغییر کرد – اصلاحیه

نمرات نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور تغییر کرد – اصلاحیه

نمرات نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور تغییر کرد

مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تاکنون برای کلید سوالات بیش از ۲۰۰ عنوان درس از امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ برای رشته های مختلف در کلیه مقاطع اصلاحیه منتشر کرده است.

به کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که در نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب واحد کرده اند و آزمون پایان ترم داده اند توصیه می شود مجددا با ورود به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir ، از قسمت اطلاعات جامع دانشجویی خود نسبت به مشاهده و بررسی نمرات نیمسال اول ۹۴-۹۳ خود اقدام کنند.

احتمالا با این اصلاحیه نمرات ردی نیمسال اول ۹۴-۹۳ برخی از دانشجویان به نمره قبولی تبدیل شده است و دیگر این دسته از دانشجویان در صورت قبولی نیازی به انتخاب واحد مجدد این دروس را ندارند چرا که اگر دانشجویی دوباره در امتحان درسی شرکت کند که قبلا نمره قبولی کسب کرده باشد و مجدد انتخاب واحد و نمره قبولی کسب کند نمره دوم در نظر گرفته نخواهد شد و شهریه نیز استرداد نخواهد شد.

گزارش پاسخ به اعتراضات دانشجویان در نیمسال اول ۹۳-۹۲ که وارد بوده و برروی کلید سوالات اصلاحیه اعمال شده است را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا