دانلود کتاب

دانلود کتاب حسابداری دولتی – کامران فقیهی

دانلود کتاب حسابداری دولتی – کامران فقیهی

دانلود کتاب حسابداری دولتی - کامران فقیهی

کتاب کار درسی حسابداری دولتی ۱و۲ ، این جزوه شامل کلیه مباحت درس حسابداری دولتی ۱ و حسابداری دولتی ۲ میباشد و در دو بخش تنظیم شده است.

این کتاب نیاز مبرم یک دانشجوی رشته حسابداری میباشد، چرا که این مطالب تاکنون به صورت یکجا و کامل که دارای تمامی سرفصل های حسابداری دولتی باشد نه به چاپ رسیده و نه موجود میباشد.این کتاب توسط مهندس کامران فقیهی که از اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قزوین هستند جمع آوری و تهیه و تدوین گردیده است. مطالب این کتاب برگفته از اکثر کتابهای معتبر حسابداری دولتی و تمامی کتاب های این رشته و همینطور جزوه خود استاد فقیهی میباشد که به همه ی دانشجویان حسابداری به ویژه حسابداری دولتی پیشنهاد میشود.

حسابداری دولتی نظامی است که اطلاعات مالی مربوط به فعالیتهای وزارتخانهها و موسسات دولتی را بمنظور تصمیم گیری صحیح مالی و کنترل برنامههای مصوب بودجه سالانه و منابع مالی مورد استفاده دولت، جمع آوری، طبقه بندی، تلخیص و گزارش می نماید.
در تعریف بالا تاکید بر برنامههای مصوب سالانه و منابع مالی دولت شده است به دلیل آنکه کنترل بودجه و منابع مالی دولت از اصول بنیادین حساباری دولتی است.
در حسابداری دولتی مراحل حسابداری برای کنترل برنامه مصوب سالانه و نیز جلوگیری از تداخل منابع مالی مورد استفاده به کار گرفته می شود. پس کنترل بودجه از اصول بنیادی حسابداری دولتی است.

———————-

عنوان کتاب : حسابداری دولتی

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

 

.

download-mihanhamkar-com
.

حسابداری صنعتی, حسابداری مالی, حسابداری حرفه ای و حسابرسی, حسابداری مدیریت ,انواع سازمانهای دولتی, سیستم کنترلهای مالی, صورت های مالی سازمان های دولتی, سیستم حسابهای ملی, حسابداری تعهدی, انواع حسابهای مستقل, ساختار امور مالی ذیحسابی, حسابداری کنترل بودجه ای, تعدیلات حسابها, مالیات بر درآمد حقوق, پرداخت حقوق بازنشستگان، تعریف کسور بازنشستگی، فرایند سپرده های دولتی, انواع درآمد دولت،

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا