دانلود ترجمه مقاله قابلیت بازاریابی ، سازگاری سازمانی و توسعه محصول جدید
ترجمه فارسی مقاله قابلیت بازاریابی ، سازگاری سازمانی و توسعه محصول جدید
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : قابلیت بازاریابی ، سازگاری سازمانی و توسعه محصول جدید |
نویسندگان یک مدل تعدیل سازی متوسط را ارائه می دهند یک قابلیت بازاریابی را از یک دیدگاه بیرونی، با به کار گیری و کاوش مکانیزم سازگاری سازمانی، عوامل ساختاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید مرتبط می کند. این مدل با استفاده از داده های پرسشنامه های آمریکا و چین آزمایش شده است. نتایج نشان می دهند که قابلیت بازاریابی رابطه مثبتی با کارایی تولید محصول جدید دارد.
بعلاوه، به کارگیری و جستجو به ترتیب رابطه بین قابلیت بازاریابی و کارایی NDP را تعدیل می کند. همچنین، ساختار مشتری بنیاد، مرکز زدایی و انسجام بین وظیفه ای به طور مثبت رابطه بین قابلیت بازاریابی و کارایی NDP را تعدیل می کند. نتایج نشان می دهند که قابلیت بازاریابی در سازگار کردن شرکت با تغییرات بیرونی مهم است. این مساله تا زمانی است که شرکت، عوامل ساختاری سازمانی را همسو با نیاز قابلیت بازاریابی برای بهره بری و جستجو در خلاقیت محصولات قرار دهد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Marketing capability, organizational adaptation and new product development performance |
The authors propose a mediated moderation model that links marketing capability from an outside-in perspective, organizational adaptation mechanism exploitation and exploration, organizational structural factors, and new product development (NPD) performance. The model is tested using survey data from USA and China. The results suggest that marketing capability is positively associated with NPD performance. Moreover, exploitation and exploration respectively mediate the positive relationship between marketing capability and NPD performance.
In addition, customer-based structure, decentralization, and interfunctional integration positively moderate the relationship between marketing capability and NPD performance. The results suggest that marketing capability is important for the firm to adapt to external changes as long as the firm aligns organizational structural factors with the requirement of marketing capability for exploitation and exploration in product innovation. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: قابلیت بازاریابی، سازگاری سازمانی و کارایی ساخت محصول جدید |
|
عنوان انگلیسی: Marketing capability, organizational adaptation and new product development performance |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۴۱ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6366 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.57Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی |
|
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی – Industrial Marketing Management | |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه آلاباما A & M، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: قابلیت بازاریابی، بهره بری، جستجو، دیدگاه بیرونی، کارایی تولید محصول جدید | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.