اخبار دانشگاهی

آغاز ثبت نام دوره کارشناسی علمی کاربردی

آغاز ثبت نام دوره کارشناسی علمی کاربردی

.

مهلت ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی دیگر تمدید نمی شود – ۲۷ بهمن

فرصت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امشب ۲۷ بهمن به پایان می رسد و دیگر تمدید نمی شود. دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تاکنون ۱۰۵ هزار ۶۷۴ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند و امروز آخرین فرصت ثبت نام در این دوره ها است.

وی یادآور شد: کدرشته محل‌های جدید و اصلاحات اعلام شده درخصوص برخی از رشته‌های تحصیلی در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ‌ماه ۱۳۹۴ نیز اعلام شده است که داوطلبان می توانند با توجه به آن در این دوره ها ثبت نام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند در صورت علاقمندی می‌توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به ویرایش کدرشته محلهای انتخابی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۵ هزار نفر است.


.

دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا آغاز می شود. ثبت نام برای شرکت در پذیرش این دوره ها از فردا یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و در روز شنبه ۲۴ بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی از امروز شنبه ۱۷ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

توکلی گفت: ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و دفترچه ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار داده می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (۲۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می شود پس از تکمیل فرم تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از فرم تکمیل شده و ثبت شده خود تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا