ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده

ترجمه فارسی مقاله ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده

مقاله ترجمه شده ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers

خرید ترجمه فارسی مقاله ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده
 ارتباطات و بازاریابی رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان، اخیرا به موضوع بحث در راستای افزایش حمایت از مصرف کنندگان کودک تبدیل شده است. باید در نظر داشت که کودکان و نوجوانان وقت زیادی را در محیط رسانه صرف می کنند ( فرآیند چند وظیفه ای) دانستن نقشه محیط بسیار مهم است و این می تواند شامل شیوه های ارتباطات بازاریابی سنتی نیز باشد ( رادیو ، تلویزیون ، دی وی دی ، بازی ویدئویی ) و همچنین شامل روش هایی باشد که به صورت فزاینده ای بوسیله کودکان و نوجوانان ترجیح داده می شود ( به عنوان مثال قراردادن محصول ، بازاریابی ویروسی ، شبکه های اجتماعی و اینترنت ، بازی های تعاملی و آزمون ها ، وب سایت های تجاری و سرگرمی های دیگر).

کودکان به عنوان گروه های هدف اولیه در ارتباطات مطرح هستند. و محصولات تبلیغی نیز بیشتر آنها را مورد خطاب قرار می دهد. کودکان گروه های هدف ثانویه نیز در نظر گرفته می شوند برای اینکه محصولات اعضای دیگر خانواده را نیز خطاب قرار می دهد اما پیام اصلی بر کودکان به عنوان افراد تاثیر گذار بر فرآیند خرید در یک خانواده متمرکز است. این ترکیب ارتباطات بازاریابی، شامل تبلیغات ، ارتقا فروش ، فروش شخصی ، روابط عمومی ، استفاده از ابزار جدید و همچنین ابزار سنتی ، و همچنین تکنیک هایی است که کودکان را پوشش می دهد. در این مقاله، ما بر تکنیک های بازاریابی سنتی اعمال شده بوسیله محیط رسانه ( به عنوان مثال ، پرمیوم ها ، تاییدیه مشهور و مکررات) و همچنین تکنیک های جدید و کاربرد آنها در شیوه آموزشی متمرکز هستیم.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers
 Marketing and media communication targeted to children as consumers is recently a topic of discussion in order to increase children consumer protection. Considering that children and youth spend a lot of time in media environment (Multi-tasking process), it is important to map the environment, including both the traditional marketing communication ways (TV, radio, DVD, video-games) and the new methods that are increasingly being preferred by children and youth (e.g. product placement, viral marketing, guerilla marketing, internet and social network environment, interactive games and quizzes, commercial website entertainment).

Children are referred to as primary target group in the given communication, that is, the advertised products are addressed to they, as well as secondary target group, that is, the products are addressed to other members of the family, but the message focuses upon children as they significantly influence the shopping process in the family. This marketing communication mix, which consists of advertising, sales promotion, personal selling, public relations, uses both traditional as well as new tools and techniques which target the children’s segment. In this paper, we focus on the traditional marketing techniques applied by the media environment (e.g. repetition, celebrity endorsements, and premiums) as well as new techniques emphasizing their application in educational practice.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان
عنوان انگلیسی:  Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۸
سال انتشار : 2015 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8921 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 506.66Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  بازاریابی
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری – Social and Behavioral Sciences
دانشگاه: دانشگاه کمینویس، دانشکده آموزش، براتیسلاوا، جمهوری اسلواکی
کلمات کلیدی:  کودکان، بازاریابی و ارتباطات رسانه ای، تبلیغات مصرف گرایی، اجتماعی شدن مصرف کننده
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Marketing And Media Communications Targeted To Children As Consumers

خرید ترجمه فارسی مقاله ارتباطات رسانه ای و بازاریابی هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کننده

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا