اخبار دانشگاهی

استخدام دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت هیات علمی دانشگاه آزاد

استخدام دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت هیات علمی دانشگاه آزاد

.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.
دکتر حسینی، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دانشجویان دوره دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی و دستور رئیس جمهور ستادهایی تحت عنوان شاهد و ایثارگر در همه شهرستان‌های کشور با مشارکت بنیاد شهید و دانشگاه آزاد تشکیل شده و وظیفه‌اش رصد و پایش علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه آزاد افزود: فعالیت‌های فرهنگی، درسی، فرزندان شاهد و ایثارگر را حمایت می‌کنند و در جهت تقویت علمی، پژوهشی این عزیزان تلاش‌های جدی انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد سبز و عاری از دخانیات شناخته شده اند و در فضای دانشگاهی مصرف دخانیات به هیچ عنوان انجام نمی‌شود و به طور کلی ما در حوزه گسترش فضای سبز و در حوزه منع مصرف دخانیات الحمدالله ما جزو اولین دانشگاه‌های کشور هستیم که این در موضوع را ابلاغ و عملیاتی کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا