دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
ترجمه فارسی مقاله استراتژی بازاریابی و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : استراتژی بازاریابی و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین |
علی رغم رشد سریع خرید آنلاین، آثار و مقالات موجود، در مورد روابط متقابل بین فاکتورهای ریسک ادراک شده، آثار بازاریابی و تأثیر آنها روی محصول و اعتماد مصرف کننده بر وب سایت فروشنده، مطالب زیادی بیان نکرده اند. تمرکز این پژوهش، روی دیدگاههای گردشگران در استفاده از رزرو اینترنتی برای تعطیلات خود، میباشد.
یافتهها حاکی از وجود ارتباط بین ریسکهای ادراک شدۀ اینترنتی و تأثیر نسبتا مساوی محصول و ریسکهای کانال الکترونیکی روی اعتماد مصرف کنندگان می باشد و نیات خرید آنلاین، تحت تأثیر محصول و اعتماد مشتری کانال الکترونیکی است. آنها همچنین نشان دادند که بین استراتژی های بازاریابی و ریسکهای ادراک شده ارتباط وجود دارد و برای پیشرفت بیشتر گردشگری خرید الکترونیکی، پیشنهادات مدیریتی ارائه میدهند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour |
Despite the rapid increase in online shopping, the literature is silent in terms of the interrelationship between perceived risk factors, the marketing impacts, and their influence on product and web-vendor consumer trust. This research focuses on holidaymakers’ perspectives using Internet bookings for their holidays.
The findings reveal the associations between Internet perceived risks and the relatively equal influence of product and e-channel risks in consumers’ trust, and that online purchasing intentions are equally influenced by product and e-channel consumer trust. They also illustrate the relationship between marketing strategies and perceived risks, and provide managerial suggestions for further e-purchasing tourism improvement. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین |
|
عنوان انگلیسی: Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۴ |
سال انتشار : 2016 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 39 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.09Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، بازاریابی و تجارت الکترونیک | |
مجله: مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده -Journal of Retailing and Consumer Services | |
دانشگاه: دانشگاه غرب لندن، دانشکده مهمانداری و گردشگری لندن، انگلستان |
|
کلمات کلیدی: رفتار برنامه ریزی شده، ریسک در نظر گرفته شده ،سفر و گردشگری، اعتماد مصرف کننده | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.