دانلود ترجمه مقاله نقش اقدامات مدیریتی بر خوش بینی اخلاقی کارگران
ترجمه فارسی مقاله نقش اقدامات مدیریتی بر خوش بینی اخلاقی کارگران
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش اقدامات مدیریتی بر خوش بینی اخلاقی کارگران |
برای کلیه اعضای جامعه، رفتار غیر اخلاقی یک مشکل بزرگ محسوب می گردد. یکی از راههای فراگیری رفتار اخلاقی قابل قبول، از طریق مشاهده اعضای موفق سازمان می باشد.
در این مقاله رفتار و اعمال مدیریت و اثر آن بر خوش بینی اخلاقی کارگران در صنعت رستوران بررسی می شود. خوش بینی اخلاقی به این عقیده اشاره می کند که اگر فرد رفتار اخلاقی از خود به معرض نمایش بگذارد، در این صورت از موفقیت در سازمان لذت می برد. فراتر از بسط و توسعه کار انجام شده در مورد خوش بینی اخلاقی، در این مطالعه نتایج جالب توجهی حاصل گردید. بین گروههای قومی، مردان و زنان و طول مدت استخدام کارگران اختلافات قابل توجهی شناسایی گردید. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Modeling ethics |
Unethical behavior is a significant problem for all members of society. One of the ways workers learn acceptable ethical behavior is by observing successful members of the organization.
This paper examines the actions of management and the subsequent affect on the ethical optimism of workers in the restaurant industry. Ethical optimism refers to the belief that if an individual behaves ethically they will enjoy success within the organization. Beyond extending the work on ethical optimism this study produced several results of particular interest. Significant differences were identified between ethnic groups, men and women, and length of employment of workers. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدل سازی اصول اخلاقی : تاثیر اقدامات مدیریتی بر خوش بینی اخلاقی کارگران رستوران |
|
عنوان انگلیسی: Modeling ethics: The impact of management actions on restaurant workers’ ethical optimism |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۵ |
سال انتشار : 2007 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3095 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 316.00Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و مدیریت هتلداری |
|
مجله: مجله بین المللی مدیریت هتلداری | |
دانشگاه: دانشگاه نوادا، لاس وگاس، امریکا |
|
کلمات کلیدی: خوش بینی اخلاقی، رستوران، رفتار مدیریت |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.