اخبار دانشگاهی

اولویت های پژوهشی شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه سال ۱۳۹۷

اولویت های تحقیقاتی وزارت نیرو : شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه سال ۱۳۹۷

 بانک دانلود پایان نامه

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

 

   امروزه فعالیتهای تحقیق و توسعه برای دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است. اما به علت محدودیت منابع، باید سیاستگذاری، سازماندهی، برنامهریزی و مدیریت فعالیتهای تحقیقاتی به گونهای صورت گیرد تا با استفاده بهینه از منابع انسانی و مالی، اهداف مورد نظر تحقق یابد. از این رو یکی از مهمترین دغدغههای بسیاری از متولیان تحقیقات، شناسایی اولویتهای تحقیقاتی و برنامهریزی منسجم برای اجرای آنها میباشد. اگر اولویتهای تحقیقاتی بر اساس اصول و معیارهای علمی و بر مبنای واقعیات و نیازهای سازمان تعیین شوند، نتایج ارزشمندی از جمله جهتگیری روشن در فرایند تحقیقات، جلوگیری از اتلاف منابع، پرهیز از دوبارهکاری و موازیکاری، تخصیص بهینه اعتبارات تحقیقاتی و افزایش نقش تحقیقات در تصمیمسازیها و تصمیمگیریهای کلان سازمان را به دنبال خواهد داشت. 

  دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو طی سالیان گذشته با استعلام از واحدهای زیرمجموعه، هر ساله مجموعه “عناوین اولویتهای تحقیقاتی وزارت نیرو” را منتشر مینماید. در سالجاری همچون سال گذشته، تنظیم نهایی عناوین اولویتهای تحقیقاتی براساس نظرات اصلاحی معاونت بخشی برق و انرژی صورت پذیرفته است و اولویتهای تحقیقاتی شرکتها، براساس محور و زیر محور دستهبندی شده اند. بدین ترتیب ضمن تسهیل کار پژوهشگران در انتخاب پروژهها و جلوگیری از تکرار عناوین مشابه، جایگاه آنها در تامین زنجیره ارتقاء شاخصهای کیفی عرضه خدمات قابل سنجش خواهد بود.

   پژوهشگران محترم جهت انجام اولویتهای مذکور، باید به سامانه تحقیقات برق به نشانی  http://satab.tavanir.org.ir مراجعه و پس از ثبت نام و ورود به سامانه، نسبت به اخذ پروژه اقدام نمایند. ضمن استقبال از همکاری کلیه پژوهشگران، متخصصان و اعضای هیات علمی با این وزارت، ارائه نظرات و پیشنهادهای کلیه عزیزان در جهت ارتقاء سطح این مجموعه، موجب امتنان خواهد بود.

 

دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو

اردیبهشت ۱۳۹۷

 

دانلود عناوین اولویت‌های تحقیقاتی شرکت توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه

.

.

——————-
مطالب مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا