ترجمه مقالات مدیریتترجمه مقالات مهندسی صنایع

دانلود ترجمه مقاله کمک به ایجاد ارزش مشتری با تعیین منابع بازاریابی

ترجمه فارسی مقاله کمک به ایجاد ارزش مشتری با تعیین منابع بازاریابی

مقاله ترجمه شده کمک به ایجاد ارزش مشتری با تعیین منابع بازاریابی مربوط به رشته مدیریت و مهندسی صنایع و درباره بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و لجستیک و زنجیره تامین می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value

خرید ترجمه فارسی مقاله کمک به ایجاد ارزش مشتری با تعیین منابع بازاریابی

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  استفاده از طرح اولیه برای تعیین منابع بازاریابی جهت کمک به هم آفرینی ارزش مشتری
 نظریه مبتنی بر منابع (RBT) برمنابع به عنوان امری ضروری برای ایجاد مزیت رقابتی سازمانی تاکید میکند. با این حال، اینکه کدام قابلیتها برای افزایش ارزش مشتری ضروری هستند مشخص و روشن نیست.ارائه ی طرح اولیه و مبنا ، در این مقاله، برای نشان دادن روند شناسایی منابعی که برای هم آفرینی ارزش مشتری خاص هستند، اعمال می شوند.

این امر معانی مهمی برای مدیریت منابع کلیدی و اصلی بازاریابی به همراه دارد. بر اساس نتایج این مطالعه موردی، استفاده از روش پیشنهادی ، راه جدیدی برای گسترش استفاده از RBT در حیطه مدیریت خدمات و در توسعه ارائه خدمات پیشنهاد میدهد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value
 Resource based theory (RBT), also known as the resource-based view, emphasizes resources as essential for building organizational competitive advantage. However, which competencies are essential for enhancing customer value remains unclear. Blueprinting and benchmarking are applied in this paper to demonstrate the process of identifying resources that are specific to co-creating customer value.

This has important implications for the management of key marketing resources. Based on the case study results, application of the proposed methods suggests a new avenue for extending RBT application to the area of service management and in the development of service offerings.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری
عنوان انگلیسی:  Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۳
سال انتشار : 2016 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8035 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 841.11Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و لجستیک و زنجیره تامین
مجله: مجله تحقیقات بازاریابی – Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده مدیریت و بازاریابی، دانشگاه چارلز استوورت، استرالیا
کلمات کلیدی:  نظریه مبتنی بر منابع (RBT)، منابع بازاریابی، مدیریت خدمات، تعیین طرح اولیه، محک زنی، ارزش مشتری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value

خرید ترجمه فارسی مقاله کمک به ایجاد ارزش مشتری با تعیین منابع بازاریابی

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات مهندسی صنایع با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا