اخبار دانشگاهی

تخفیف شهریه دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

تخفیف شهریه دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

 

تخفیف شهریه دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از تخفیف ۲۰ درصدی شهریه دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

وی گفت: دانشجویان این دانشگاه که تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) و خانواده های تحت پوشش بهزیستی هستند، از ۲۰ درصد تخفیف شهریه برخوردار می شوند.

در پنجمین نشست هماهنگی و پایش امور استان های دانشگاه آزاد به تحصیل ۷۴ درصد خانواده های شاهد و ایثارگر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور این تعداد دانشجو از خانواده های شاهد و ایثارگر و فارغ التحصیلی ۸۸۰ هزار بسیجی از این دانشگاه باعث برکت و نشان از واقعیت این دانشگاه ملی و مردمی است.

وی با بیان اینکه بسیجیان دانشجویی نیز بدلیل داشتن ایمان قوی و علم باید عامل وحدت باشند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل می کردم و آن زمان تنها یک انجمن اسلامی داشتیم اما اتحاد خوبی میان تمام دانشجویان انجمن اسلامی برقرار بود.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: در هفته بسیج اعلام می کنم ما به اسلام، امام (ره)، رهبری و ایران وفادار هستیم.

میرزاده تاکید کرد: دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) و خانواده های تحت پوشش بهزیستی از ۲۰ درصد تخفیف شهریه در این دانشگاه برخوردار هستند.

وی همچنین به برگزاری دوره های بازآموزی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه ۵ میلیون فارغ التحصیل دارد که برخی از آنها در سال های دور فارغ التحصیل شده اند و به همین دلیل نیازمند به روز رسانی اطلاعات و دانش خود هستند که برگزاری این دوره ها می تواند علاوه بر توسعه علمی کشور یک جریان اقتصادی سالم را در دانشگاه ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا