دانلود رایگاندانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله تاثیر انگیزش در مدیریت منابع انسانی

ترجمه مقاله تاثیر انگیزش در مدیریت منابع انسانی

مقاله ترجمه شده بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله تاثیر انگیزش در مدیریت منابع انسانی ” بدین شرح است:

مردم بدین شکل، عباراتشان را از طریق حرکات بدن وزبان، چه نا آگاهانه و چه آگاهانه، به دیگران انتقال می دهند . این ایده تقلید میمون صفتانه، برخی اوقات در تجارت، هم بر روی کارمندان و هم کارفرما تاثیری مثبت می گذارد که یافته های بسیاری این موضوع را تایید می کنند – نومان واستراک ۸۰۰۰  – اکثر اوقات، وقتی که کارمندان، احساس واقعیشان را نشان می دهند، با تجزیه و تحلیل آن، موجب توسعه آن احساس می گردند – لازاروس ۲۹۹۲. درحالی که می دانیم این تقلید هیجانی اولیه، برای و خداد سرایت واگیری هیجانی کافیست . ما به احساسات بلند مدت، پرداختیم . ابتدا از سه منظر و به سه دلیل مختلف آن را بررسی می نماییم .

در ابتدا, احساسات قوی عصبی بر هیجانات موقتی، غالب اند که همان احساسات طولانی مدت را به وجود می آورند . تقلید هیجانی، می تواند موجب شادی و شعف افراد شود و به زودی از بین می رود که تحقیقات فیزیولوژیکی، این شریط را تایید می نماید و می گویند که هنگامی که محرکی که در جهت القاء هیجانات مثبت، همچون دادن هدیه ای کوچک به افراد، حذف می گردد, این احساسات نیز به سرعت کاهش میابند – به چارا، داماس یو, برنستون ۸۰۰۱ و ۲۹۹۹.

With primitive emotional mimicry (Hatfield, Cacioppo, & Rapson,1994), people mimic the facial expression of others, as well as their body language and movements, automatically and subconsciously. This is the idea of “monkey-see, monkey-do” where employees may become emotionally positive about the business simply by mimicking emotionally positive language, expression, and behavior of entrepreneurs. Emotional display on the part of entrepreneurs should evoke emotions in employees, or at least mimicry of the display (Neumann & Strack, 2000), based on primitive emotional mimicry research. Over time when employees display a certain emotion, they begin to internalize it, and the actual emotional may develop (Lazarus, 1991).

While primitive emotional mimicry is enough for emotional contagion to occur, we argue that it is not enough to create employee passion for the venture, for three primary reasons. First, entrepreneurial passion involves more than just momentary emotions; it involves long-term enduring feelings. Emotional mimicry may lead employees to act happy or excited about the venture, but such emotions will likely not last once the trigger that produced the emotion is removed. Psychological research supports this claim, in that when stimuli used to induce positive emotions are removed, such as giving people a small prize, the associated positive emotions also typically diminish quickly (Bechara, Damasio, & Damasio, 2003; Cacioppo, Gardner, & Berntson, 1999).

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: The transference of entrepreneurial passion to employees

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی : انتقال و تبادل شور کار آفرینی و احساس انگیزه داخلی به کارمندان

تعداد صفحات ترجمه: ۱۶

 .
 
download-mihanhamkar-com
 .
.
.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا