دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله تکنولوژی پردازش تراکنشی در سیستم PTW

دانلود رایگان ترجمه مقاله تکنولوژی پردازش تراکنشی در سیستم PTW

مقاله ترجمه شده بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله تکنولوژی پردازش تراکنشی در سیستم PTW ” بدین شرح است:

در فرایند کارخانجات ، ایمنی شغلی یا حرفه ای مستلزم آنست که است که کارمندان محافظت شوند از حوادث در محل کار. در همین زمان کیفیت کنترل کار حاکم است بر فعالیتهای تولیدی و قابل اعتماد کارخانه . به طور خاص، مدیران سایت باید چندین عملیات رابه طور همزمان در طی حفاظت برگشت نظارت کنند. درصد بالای تعداد کل حوادث و اتفاقات گزارش شده محل کار با حفاظت کار مرتبط شده است.

سیستمهای PTW سیستمهای موثر برپایه اسناد هستند که طراحی می شوند برای کنترل فرایندهای کاری غیر روتین ، از قبیل نگهداری ، شروع به کار و راه اندازی آزمایشی . برنامه های کاری مبهم افزایش می دهند سوء تفاهم بین کارگران و این موقعیت ممکن است به حادثه منجر شود. ویژگی ضروری سیستمهای PTW تضمین کردن ایمنی دستورات کار که باید نظارت شود توسط پرسنل مجاز.علاوه براین، سیستمهای PTW شریک شده اند در پیشرفت فرایندهای کار وکوتاه کردن فاصله تعطیل یاخاموشی . یک انتقاد به سیستمهای PTW این است که مدیران سایت دستوراتی راتامین میکنند برای ایزوله سازی تجهیزات قبل از شروع فرایندهای کاری غیر روتین.

ایزوله سازی تجهیزات می تواند کارگران را از تماس غیرعمدی با منابع خطرناک انرژی محافظت کند.به منظور ساخت سیستمهای مدیریتی قابل اعتماد و مطمئن، به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط با برنامه بدون اختلاف بین دیتابیس ها و شرایط ذاتی کارخانه، مهم است.

اخیراً، رسانه ای که در مدیریت اطلاعات به کار میرود از اسناد کاغذی به وسایل الکترونیکی منتقل میشود که مدیران سایت را به کنترل سریع سیستمهای PTW بااستفاده دیتابیس هایی شامل اطلاعات روی شرایط کارخانه(مثل تنظیمات کلید قدرت روشن-خاموش وسوپاپ باز-بسته) قادر می سازد. بنابراین این دیتابیس ها باید نگهداری شوند به عنوان ارائه جدیدترین شرایط کارخانه.

علاوه براین در تکنولوژی پردازش اطلاعات گسترش کاربردها برای سیستمهای توزیع-بزرگ دارد شکل میگیرد وبه خاطر چنین کاربردهایی می تواند تامین کند استفاده کامل برای پردازش دیتا را. این کاربردها باید به اشتراک بگذارند دیتابیسهای بین چندین کاربر که دسترسی دارند به دستگاه های مشتری توزیع شده و باید بپذیرند جستجوها و سوالات را و به روز کنند دیتابیس هارابدون تناقض.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: implementation of transaction processing

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی : ترجمه مقاله تکنولوژی پردازش تراکنشی در سیستم PTW

تعداد صفحات ترجمه: ۷

 .
download-mihanhamkar-com
محتویات فایل : مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی
.
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا