دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
ترجمه مقاله مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
.
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ” بدین شرح است:
این تحقیق بررسی می کند که آیا مشابهت رضایت از کیفیت خدمات IT بین کارکنان ITD و متقاضیان IT عامل استراتژیکی بین بخش IT و سایر بخش هاست.این تطابق و مشابهت وقتی است که مقادیر نزدیک به صفر هستند مقادیر مثبت که نشان می دهد که ارزیابی مصرف کننده از کار عرضه کنندگان مثبت است. پس یک سازمان می تواند تالش های مربوط به تشابه نظرات را انجام دهد و مقادیر منفی نشان میدهد نیازهایی هستند که ITD باید آنها را برآورده کند. این تحقیق به بررسی این می پردازد که چطور یک سازمان فعالیت های IT رابررسی می کند و ITD متفاوت است. یافته های حاصل از رابطه متقاضی نشان می دهد که روش SERVQUAL روشی مناسب برای بررسی کارآیی خدماتIT است و این علی رغم ابعاد تکنیکی است که محدودیت دارد. مدل SERVQUAL برای اصالح مدل استفاده می شود. این یافته ها ساختار مدل SERVQUAL را نشان نمی دهد ونیازی به پروسۀ تعیین اعتبار آن در خدمات IT نیست.
عنوان لاتین: Management of perceptions of information technology service quality
فرمت مقاله لاتین: PDF
عنوان ترجمه شده فارسی : مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
تعداد صفحات ترجمه: ۱۵