دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله پیام رسانی شفاهی الکترونیکی در رسانه اجتماعی

 ترجمه مقاله پیام های E-WOM در رسانه های اجتماعی – امرالد ۲۰۱۷

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله فناوری اطلاعات

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله پیام رسانی شفاهی الکترونیکی در رسانه اجتماعی ” بدین شرح است:

با پدیدار شدن سکوهای سایت شبکه اجتماعی، افراد می توانند با صدها یا حتی هزاران نفر درباره محصولات، نام های تجاری و شرکت ها ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، محققان توجه خود را به ارتباطات مصرف کننده به مصرف کننده افزایش داده همانطور که بر راهبردهای تبلیغات آنلاین تاثیر می گذارند. برای ایجاد موفقی آمیز پیام های بازرگانی تازه که خرید را انگیزه بخشیده و اشتراک گذاری را تشویق می کند، بازاریاب های دیجیتال باید علت و نحوه اشتراک گذاری پیام های ارتق دهی از جانب مشتریان را درک کنند. لذا علاقه به ارتباط کلامی الکترونیک به عنوان «هر نوع جمله منفی و مثبت تعریف می گردد که مشتریان بالقوه، واقعی یا قبلی درباره محصول یا شرکتی دارند که در اختیار شمار زیادی از موسسات و افراد از طریق اینترنت می باشد.»مطالعات قبلی به طور عمده بر این مطلب متمرکز بوده اند که چرا مصرف کنندگان پیام های شفاهی-الکترونیکی را می خوانند)؛ چگونه پیام های شفاهی-الکترونیکی بر تصمیمات خرید تاثیر می گذارد و چه عواملی ممکن است سبب شوند که مصرف کنندگان متوجه اعتبار در ارتباطات پیام های شفاهی-الکترونیکی شوند. هر چند مطالب زیادی درباره نحوه اثرگذاری پیام های شفاهی-الکترونیکی بر گیرندگان وجود دارد، اما درباره علت و نحوه تصمیم گیری مصرف کنندگان در راستای اشتراک گذاری پیام ها در سکوهای سایت شبکه اجتماعی کمی می دانیم.

With the emergence of social networking site (SNS) platforms, individuals can now communicate with hundreds or even thousands of people about products, brands, and companies (Mangold and Faulds, 2009). Consequently, researchers are increasing their attention to consumer-to-consumer communications as they impact online promotional strategies (Jeong and Koo, 2015; Lee and Koo, 2012). To successfully craft brand promotion messages that will motivate purchases and encourage sharing, digital marketers must understand why and how consumers share promotional messages. Thus, interest is growing in electronic word-of mouth (e-WOM), defined as “any positive or negative statement made by potential, actual or former customers about a product or company that is made available to a multitude of people and institutions via the internet” (Hennig-Thurau et al., 2004, p. 39). Previous studies have largely focused on why consumers read e-WOM messages (e.g., Hennig-Thurau et al., 2003); how e-WOM influences purchase decisions (e.g., Gupta and Harris, 2010; Jeong and Koo, 2015); and what may cause consumers to perceive credibility in e-WOM communications (e.g., Awad and Ragowsky, 2008).

 

—————–
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: E-WOM messaging on social media: social ties, temporal distance, and message concreteness

فرمت مقاله لاتین: pdf

عنوان ترجمه شده فارسی : پیام رسانی شفاهی الکترونیکی در رسانه اجتماعی: روابط اجتماعی، فاصله زمانی و پیام محسوس

رشته های مرتبط : مهندسی کامپیوتر ،  مهندسی فناوری اطلاعات،اینترنت و شبکه های گسترده ،علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی

 .
.
download-mihanhamkar-com
 
کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد
.
.
——————-
مطالب مرتبط :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا