اخبار دانشگاهیپیام نور

تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم پیام نور

تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم پیام نور

mian term

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : بر اساس خبری که مدتی پیش توسط دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام شد ، قرار بر این بود که دانشجویان پیام نور ملزم به شرکت در امتحان میان ترم شوند.

با توجه به پیگیری های پیام نورنا و رایزنی های صورت گرفته شده با برخی از مسئولین سازمان مرکزی ، مطلع شدیم که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، در حال بحث و بررسی در مورد ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم دانشجویان می باشد.

طبق اطلاعات بدست آمده از این جلسات ، پیشنهاداتی که در مورد تغییر نمره دهی میان ترم ها شده است بر این اساس می باشد که قرار هست نمرات پایان ترم از ۱۴ نمره به ۱۲ نمره کاهش پیدا کند و نمرات میان ترم هم که دست اساتید می باشد ، از ۶ نمره به ۸ نمره افزایش پیدا کند.

این موضوع بنظر قطعی می باشد و احتمال زیاد این تغییر نمره دهی اجرایی شود.

موضوع دیگری که در این جلسات بحث می شود ، موضوع اجباری و یا اختیاری بودن میان ترم ها می باشد که البته طبق اطلاعاتی که به ما رسیده مخالفان اجباری شدن میان ترم ها از موافقانش بیشتر است!!

و همچنین موضوع تغییر نحوه برگزاری میان ترم ها می باشد که امتحان میان ترم با ۸ نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با ۱۲ نمره از دوسوم باقیمانده برگزار شود که این موضوع نیز مخالفانی دارد.

البته تمام این اطلاعات فعلا فقط در حد پیشنهاد بوده و هنوز قطعی نشده است.

باید پیشنهادها جمع بندی و تصمیم گیری شودو  به تصویب شورای آموزشی دانشگاه پیام نور برسد.

نمرات میان ترم پیام نور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا