دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

دانلود رایگان ترجمه مقاله رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

دانلود-رایگان-ترجمه-مقاله-رضایت-مشتری بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

چکیده ای از مقدمه آغازین ” ترجمه مقاله رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه ” بدین شرح است:

حامل کم هزینه (LCCS) یک مزیت رقابتی نسبت به حامل های خدمات کامل (FSCS) در چندین کشور به دلیل کرایه های پایین تر و سطوح مشابهشان از کیفیت خدمات را دارا هستند. همه مشتریان نیاز هایشان به طور یکسان نیست، و ویژگی های بازار موجود در صنعت (LCCS) ممکن است در نگرش مشتریان نفوذ کند. بنابراین، این مطالعه به بررسی اهمیت نسبی از کیفیت خدمات شناخته شده و همچنین ارتباط بین درک کیفیت خدمات، رضایت مشتری و قصد رفتاری با استفاده از روش چند بعدی می پردازد.

نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که ابعاد قابل توجهی از رضایت مشتری، ملموس و قابل پاسخ گویی هستند. علاوه بر این، این مطالعه عواقب قابل توجهی از رضایت مشتری از جمله ارتباطات دهان به دهان، نیت خرید، و رفتار شکایت را نشان می دهد. بر اساس این نتایج، حامل باید ملموس و قابل پاسخ گو بودن را برای افزایش رضایت مشتری و نیات رفتاری توسعه دهد.

واژگان کلیدی : حامل های کم هزینه، ادراک کیفیت خدمات، رضایت مشتری، نیات رفتاری.

رضایت مشتری یک مسئله قانع کننده است چرا که در خدمات صنعتی حفظ مشتری مهم تر از جذب مشتریان جدید است (کیم، انجی و کیم، ۲۰۰۹؛ لی لی و یو، ۲۰۰۰؛ نامکونگ، جانگ، ۲۰۰۷؛ پارک، روبرتسون و وو، ۲۰۰۴). ریچهلت و سسر (۱۹۹۰) نشان می دهد که حفظ مشتریان تاثیر قوی بر سود شرکت نسبت به جذب مشتریان می کند. آنها مصمم است که به حداکثر رساندن سود شرکت ها باید برای فرار صفری از طریق رضایت مشتری تلاش کند. به عنوان مثال، ۵% بهبود در نرخ حفظ مشتری منجر به افزایش ۲۵-۸۵% در سود شرکت می شود. گوپتا، لهمن و استارت (۲۰۰۴) اظهار داشتند که ۱% افزایش نرخ حفظ مشتری ۵% تاثیر بر سود شرکت دارد. از این رو، درک رضایت مسافر برای حفظ مسافر در بازار LCC کره جنوبی حیاتی است.

————-
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Customer satisfaction using low cost carriers

فرمت مقاله لاتین: PDF

عنوان ترجمه شده فارسی :  ترجمه مقاله رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

رشته: مدیریت

 .
.
download-mihanhamkar-com
 .
.
.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا