دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن

پاورپوینت مدیریت استرس شغلی و سازمانی

 بانک دانلود پایان نامه

پاورپوینت رایگان مدیریت

 

 

چکیده ای از مقدمه آغازین ” پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن ” بدین شرح است:

در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع گردیده است اگر چه در علم پزشکی مساله فشار عصبی و علل و عوارض آن مدتهاست مورد بررسی و تحقیق قرار دارد اما باب این بحث در رفتار سازمانی تازه گشوده شده است.

علیرغم این نظر که استرسهای مفید نیز وجود دارد و مقداری از فشارهای عصبی برای ایجاد تحرک و تلاش در انسان ضروری است ،زمانی که بحث استرس مطرح می شود بیشتر به عوارض و ضایعات آن توجه شده واسترس مضر و مخل مد نظر قرار نمی گیرد.به هرحال استرس اثرات فراوانی بر عملکرد و فعالیتهای اعضای سازمان دارد.

مدیران،کارکنان و ارباب رجوع سازمان تحت تاثیر فشارهای عصبی دچار حالات روانی خاصی می شوند و دست به اعمالی می زنند که مستقیما در باز دهی سازمان منعکس می گردد.فشارهای عصبی دارای آثار جسمانی نیز هست و از این طریق هم به سازمان لطمات شدیدی می آورد. استرسهای حاد نیروی انسانی سازمان را هم ضایع می کند و هدف سازمان را دستخوش تزلزل می سازد.

عده ای از صاحبنظران رفتار سازمانی استرس را بیماری شایع قرن نامگذاری کرده اند.شاید هم به راستی دوران ما عصراسترس و فشارهای عصبی است ،دوره ای که در آن انسان بیش از هر زمان دیگری در معرض عوامل موجد استرس قرار گرفته ودر چنین جهان پر هیاهویی چگونه می توان از استرس اجتناب کرد یا به مصاف و مقابله پرداخت؟عوامل موجد استرس چیست و چگونه می توان آن را مدیریت کرد؟

————-

مشخصات مقاله:

دسته : مدیریت

عنوان  : پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن اینجا کلیک نمایید

.

——————

مطالب مرتبط :

 بانک دانلود پایان نامه
آموزش powerpoint
دانلود قالب های پاورپوینت آماده برای پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
آموزش word

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا