دانلود رایگان پاورپوینت

دانلود رایگان پاورپوینت بهره وری

دانلود رایگان پاورپوینت بهره وری

.

————

بخشی از پاورپوینت بهره وری :

موضوع بهره وری موضوع کوچک ، بی ارزش و گذرایی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و حتی شاید این تحقیق ها هم ذره ای از این امر خطیر را بازگو نکند ، ولی قدم برداشتن در این راه خود گام مؤثری در ادامه آن می باشد.
ورودبه عصرجدید عصر فراصنعتی، عصر اطلاعات عصر فرا ملی و ارتباطات نتیجه رشد و ارتقاء بهره وری است که نمونه های بارز آن استفاده بیشتر از اتوماسیون کاربرد رباتها در تولید در کنار سیستمهای مدیریتی نوین می باشد.
تنها در طول ۱۵ سال اخیر افزایش بهره وری در سطح جهان  ۴۵برابرشده است.
تلاش برای بهبود بهره وری تلاش برای زندگی بهتر افراد جامعه است .

تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و کارآمد از منابع گوناگون چون نیروی کار سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات، هدف تمامی مدیران سازمانهای اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی و مؤسسات خدماتی می باشد. وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی کارآمد، تجهیزات و ابزار کار سالم، فضای کار متعادل و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشند که برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه مدیران قرار گیرد. مشارکت کارکنان در امور و تلاشهای هوشیارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط کاری می تواند بر میزان بهره وری و تعمیر برای بهبود بهره وری بویژه در یک محیط متلاطم و توأم با ناامنی تأثیر گذارد. روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود که در آن میان نیروی انسانی هسته مرکزی را تشکیل می دهد.

————

مشخصات پاورپوینت:

نام پاورپوینت :  بهره وری

.

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا