دانلود رایگان پایان نامهکارشناسی ارشد

دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد کشاورزی

 پایان نامه بررسی مصرف انرژی و آلودگی‌های زیست‏ محیطی درتولید شکر استان خوزستان

پایان نامه کارشناسی ارشد کشاورزی

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال 

 بانک دانلود پایان نامه

.

————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه بررسی مصرف انرژی و آلودگی‌های زیست ‏محیطی درتولید شکر استان خوزستان” بدین شرح است:

با رشد روز افزون جمعیت جهان و بالا رفتن سطح زندگی و تمایل به سمت مصرف بیشتر، نیاز به مواد غذایی در حال افزایش است. نقش و اهمیت بخش کشاورزی به عنوان مهمترین بخش در تامین مواد غذایی به خوبی روشن می‌باشد. تامین نیاز غذایی و سایر احتیاجات این جمعیت در حال رشد سریع، فقط از طریق افزایش تولید محصولات در واحد سطح و واحد زمان امکان‌پذیر خواهد بود و رسیدن به این هدف نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارد.

امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخ‏گویی به نیاز غذا برای جمعیت رو به رشد کره زمین و فراهم کردن مواد غذایی کافی و مناسب، به میزان زیادی وابسته به مصرف انرژی[۱] می‏باشد. توجه به منابع طبیعی محدود و اثرات سوء ناشی از عدم استفاده نامناسب از منابع مختلف انرژی روی سلامتی انسان و محیط زیست، لزوم بررسی الگوهای مصرف انرژی را در بخش کشاورزی حیاتی ساخته است (هاتریلی[۲] و همکاران ۲۰۰۵). با توجه به بحران انرژی و انتشار گازهای گلخانه‎ای ناشی از مصرف بی‏‏‏‏‏رویه سوخت‏های فسیلی تمام تلاش‏ها بر آن است که مصرف انرژی تا حد امکان کاهش یابد. بخش کشاورزی نیز از این موضوع مستثنی نیست. اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، انرژی وارد شده در واحد سطح برای تولید محصولات مختلف کشاورزی را بررسی و با محاسبه شاخص کارایی انرژی سعی کرده‏اند سیستم کشاورزی خود را از نظر مصرف انرژی بهینه کنند (نصیری و همکاران، ۱۳۸۷).

————-

مشخصات مقاله:

دسته: کشاورزی

عنوان پایان نامه : بررسی مصرف انرژی و آلودگی‌های زیست ‏محیطی درتولید شکر استان خوزستان

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان پایان نامه بررسی مصرف انرژی و آلودگی‌های زیست‏ محیطی درتولید شکر استان خوزستان اینجا کلیک نمایید

.

—————–

 مطالب مرتبط:

دانلود پایان نامه و پروژه
دانلود مقاله
کارشناسی ارشد
دانلود قالب های پاورپوینت آماده برای پایان نامه کارشناسی ارشد
آموزش نرم افزارword
آموزش تایپ پایان نامه در نرم افزار ورد (۱)
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
دانلود قالب آماده ورد برای نگارش پایان نامه (نمونه پایان نامه)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا