پایان نامه مهندسی مکانیکپروژه مکانیک

دانلود پروژه بررسی و تحلیل عملکرد ECU

پروژه مکانیک خودرو : بررسی و تحلیل عملکرد ایسیو ECU

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

بخشی از پروژه : بررسی و تحلیل عملکرد ECU
فهرست:

چکیده
مقدمه
فصل اول
موتور مدیریت اصلی وظیفه (Primary function of engine management)
سیلندر شارژ کنترل (Cylinder-charge control)
سوخت-هوا مخلوط تشکیل(A/F mixture formation)
اشتعال(Ignition)
تازه سوخت-هوا مخلوط(Fresh A/F mixture )
باقیمانده اگزوز دود(Residual exhaust gas)
گاز دریچه(Throttle valve)
شارژ سیکل (Charge cycle )
سوپرشارژ کردن(Supercharging)
انتقال سوخت توسط پمپ سوخت الکتریکی
Fuel delivery with electric fuel pump
وظیفه(Function )
موثر متغیرات(Influencing variables)
سوخت-هوا مخلوط(Air-fuel (A/F) mixture)

و … جهت مشاهده فهرست کامل مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید.

———

چکیده
مدیریت موتور برای موتور های اشتعال جرقه ای  (Engine management for spark-ignition (SI) engines) الزامات (Requirements) گشتاور های موتور اشتعال جرقه ای (SI-engine torques) قدرت خروجی P حاصل از موتور اشتعال جرقه ای توسط گشتاور موجود کلاچ و سرعت موتور تعیین می گردد.

مقدمه

گشتاور کلاچ از گشتاور ایجاد شده در فرآیند احتراق تولید می شود، توسط گشتاور اصطکاکی (تلفات اصطکاکی در موتور) و تلفات سیکل شارژ و گشتاور لازم برای راه انداختن سیستم های کمکی کاهش می یابد. گشتاور احتراق در سیکل قدرت ایجاد می شود و توسط متغیر های زیر تعیین می گردد:

– حجم هوای موجود برای احتراق زمانی که سوپاپ ورودی بسته است،
– سوخت موجود در همان زمان، و
– نقطه ای که در آن جرقه اشتعال، احتراق مخلوط هوا-سوخت را آغاز می کند.وظیفه اصلی مدیریت موتور (Primary function of engine management)

وظیفه اصلی مدیریت موتور تنظیم گشتاوری اسـت که توسـط موتور ایجاد می شود. بدیـن منظور  تمامی متغیر هایی که بر گشتاور تاثیر می گذارند در زیر سیستم های (Subsystem) مختلف مدیریت موتور کنترل می شوند.

کنترل شارژ سیلندر (Cylinder-charge control)
در سیستم های مدیریت موتور بوش (Bosch) که به پدال گاز الکترونیکی (EGAS) تجهیز هستند، شارژ مورد نیاز سیلندر ها با هوا توسط زیر سیستم “کنترل شارژ سیلندر” تعیین می گردد و سوپاپ تنظیم سوخت نیز مطابق با آن باز می شود. در سیستم های معمولی تزریق سوخت راننده توسط فشاری که به پدال گاز وارد می کند تعیین می کند که دریچه تنظیم سوخت به چه میزان باز شود.

تشکیل مخلوط هوا-سوخت (A/F mixture formation)
در زیر سیستم “تشکیل مخلوط” توده سوخت مربوطه محاسبه می شود و زمان لازم تزریق و همچنین نقطه بهینه تزریق تعیین می شود.

.

مشخصات پروژه :
عنوان فارسی:  بررسی و تحلیل عملکرد ECU
تعداد صفحات پروژه : ۹۳
مقطع علمی :  کارشناسی
فرمت پروژه : WORD (قابل ویرایش) محتوای فایل : zip
فهرست: دارد چکیده: دارد
مقدمه: دارد
تصویر: دارد
منبع: دارد سال پژوهش: ۱۳۹۳
حجم فایل: ۳ مگابایت
رشته های مرتبط با پروژه: مکانیک
گرایش های مرتبط با این پروژه: مکانیک خودرو ، حرارت و سیالات

.

خرید پروژه :
جهت خرید پروژه “بررسی و تحلیل عملکرد ECU ” بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید

.

مطالب مرتبط:

دانلود پروژه مهندسی مکانیک

دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک

دانلود مقالات مهندسی مکانیک با ترجمه فارسی

.

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– آیدی تلگرام پشتیبانی: collegeprozheh@

– تماس با واحد پشتیبانی: ۰۹۳۰۲۵۸۸۵۱۴

– ساعات تماس: ۹ صبح الی ۱۸ عصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا