اخبار همایش ها و کنفرانس ها

دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی مهر ۹۵

دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی مهر ۹۵

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

.

سطح برگزاری: بین المللی

اطلاعات برگزاری همایش

مکان برگزاری: تهران –

امکان ارسال مقاله: بله

حوزه های تحت پوشش:   اقتصاد، حسابداری  •  علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT  •  مدیریت

.
تاریخ های مهم

تاریخ برگزاری:  مهر ۱۳۹۵

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۸ شهریور ۹۵

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  ۱۰ روز پس از ارسال

آخرین مهلت ثبت نام:   ۲۰ مرداد ۹۵ ( ثبت نام زودهنگام با تخفیف ) ، ۲۵ شهریور ۹۵ ( آخرین مهلت ثبت نام )
.

اطلاعات تماس

تلفن تماس با دبیرخانه: ۲۲۴۱۹۴۰۷-۰۲۱ داخلی ۱۰۱
وب سایت همایش: www.ieconf.ir
.

محورهای همایش

محورهای کنفرانس در دو حوزه عمومی (پژوهش های مدیریت) و تخصصی (نوآوری و کارآفرینی) مشخص شده است لذا هنگام ارسال مقاله در سامانه کاربران میتوان بر اساس ارتباط موضوع مقالات با محورهای معرفی شده یکی از محورها را بر حسب موضوع مقاله انتخاب بفرمائید.

۱- محور مدیریت (محور پایه کنفرانس) : لازم به ذکر است پژوهش های برگرفته از رساله دکتری و ارشد و پژوهش های دانشگاهی در رشته های مدیریت و علوم رفتاری وابسته، بعنوان پارادیم های نوین مدیریت در «محور مدیریت (محور پایه کنفرانس)»  میتوانند لحاظ گردند.

 حوزه های مرتبط با محور مدیریت جهت ارائه مقاله :

  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت کارآفرینی و نوآوری
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت مالی
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت تحول
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت بحران
  • مدیریت فناوری اطلاعات
  • مدیریت آموزشی
  • مدیریت بیمه
  •  مدیریت پروژه و مدیریت برنامه
  •  مدیریت کیفیت
  •  مدیریت تکنولوژی
  • مدیریت ورزشی
  • مدیریت شهری
  •  مدیریت هتلداری و جهانگردی
  •  مدیریت گمرکی
  •  مدیریت فرهنگی

۲- محور نوآوری و کارآفرینی(محور تخصصی کنفرانس): پژوهش هایی که عنوان مقاله آنها مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی هستند میتوانند در «محور نوآوری و کارفرینی (محور تخصصی کنفرانس)» قرار گیرند.

محورهای پیشنهادی نوآوری و کارآفرینی برای انتخاب حوزه مقالات :

  • مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری  و مدل های نوین کسب و کار
  • جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در سازمان های امروزی
  • جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در توسعه کسب و کار
  • مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری استراتژیک
  • کارآفرینی و توسعه کسب و کار در بستر فناوری اطلاعات
  • تفکر خلاق  و نوآوری های باز
  • کارآفرینی فردی، سازمانی، اجتماعی
  • مدیریت و اثربخشی سازمانی بر مبنای کارآفرینی و نوآوری
  • نقش خلاقیت،  کارآفرینی و نوآوری  بر بهبود عملکرد
  • الزامات، چالش­ها و فرصت های استقرار کارآفرینی
  • اهمیت و الزام توسعه فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در سازمان ها
  • ویژگی های فردی و شخصیتی  کارآفرینان
  • چالش ها، تهدیدها و فرصت های حاکم بر فضای کسب و کار
  • رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی
  • کار آفرینی و تعالی سازمانی، کیفیت و بهره وری
  • نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار
  • سیاستگذاری بازرگانی در سطح ملی و نقش آن در کارآفرینی
  • راهکارهای توسعه و فرهنگ کارآفرینی در سازمان ها
  • نقش نهادهای ملی برمدیریت کسب و کار و کارآفرینی
  • استارت آپ ها و نقش آنها در ایجاد  و بهبود کسب و کار های موفق
  • عوامل موثر بر ایجاد و توسعه کسب و کارهای آنلاین (بر مبنای وب)عوامل موثر
  • نقش تکنیک های مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت مالی بر عملکرد و بهبود  کسب و کار
  • سایر موضوع ها و عناوین مرتبط با نوآوری، کارآفرینی، خلاقیت، اشتغال و کسب و کار

لازم به ذکر است موارد مشخص شده در محورهای تخصصی کنفرانس، به عنوان کلید واژه جهت انتخاب موضوع برای نویسندگان معرفی شده و الزاما نباید موضوع مقالات کاملا مشابه محور باشد.  لذا توصیه میشود جنبه نوآوری در موضوع مقالات مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.

.

پوستر کنفرانس
second-international-conference-on-management-innovation-and-entrepreneurship
اطلاعات همایش برگرفته از سایت www.ieconf.ir می باشد.
تاریخ ثبت همایش: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا