دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی مهر ۹۵
دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی مهر ۹۵
بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی
.
مکان برگزاری: تهران –
امکان ارسال مقاله: بله
تاریخ برگزاری: مهر ۱۳۹۵
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۸ شهریور ۹۵
اعلام نتایج داوری اصل مقالات: ۱۰ روز پس از ارسال
آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ مرداد ۹۵ ( ثبت نام زودهنگام با تخفیف ) ، ۲۵ شهریور ۹۵ ( آخرین مهلت ثبت نام )
.
تلفن تماس با دبیرخانه: ۲۲۴۱۹۴۰۷-۰۲۱ داخلی ۱۰۱
وب سایت همایش: www.ieconf.ir
.
محورهای کنفرانس در دو حوزه عمومی (پژوهش های مدیریت) و تخصصی (نوآوری و کارآفرینی) مشخص شده است لذا هنگام ارسال مقاله در سامانه کاربران میتوان بر اساس ارتباط موضوع مقالات با محورهای معرفی شده یکی از محورها را بر حسب موضوع مقاله انتخاب بفرمائید.
۱- محور مدیریت (محور پایه کنفرانس) : لازم به ذکر است پژوهش های برگرفته از رساله دکتری و ارشد و پژوهش های دانشگاهی در رشته های مدیریت و علوم رفتاری وابسته، بعنوان پارادیم های نوین مدیریت در «محور مدیریت (محور پایه کنفرانس)» میتوانند لحاظ گردند.
حوزه های مرتبط با محور مدیریت جهت ارائه مقاله :
- مدیریت بازرگانی
- مدیریت کارآفرینی و نوآوری
- مدیریت دولتی
- مدیریت صنعتی
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت مالی
- مدیریت استراتژیک
- مدیریت تحول
- مدیریت منابع انسانی
- مدیریت ریسک
- مدیریت بحران
- مدیریت فناوری اطلاعات
- مدیریت آموزشی
- مدیریت بیمه
- مدیریت پروژه و مدیریت برنامه
- مدیریت کیفیت
- مدیریت تکنولوژی
- مدیریت ورزشی
- مدیریت شهری
- مدیریت هتلداری و جهانگردی
- مدیریت گمرکی
- مدیریت فرهنگی
۲- محور نوآوری و کارآفرینی(محور تخصصی کنفرانس): پژوهش هایی که عنوان مقاله آنها مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی هستند میتوانند در «محور نوآوری و کارفرینی (محور تخصصی کنفرانس)» قرار گیرند.
محورهای پیشنهادی نوآوری و کارآفرینی برای انتخاب حوزه مقالات :
- مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری و مدل های نوین کسب و کار
- جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در سازمان های امروزی
- جایگاه و کارکرد کارآفرینی و نوآوری در توسعه کسب و کار
- مفاهیم، تئوری ها و کارکرد کارآفرینی و نوآوری استراتژیک
- کارآفرینی و توسعه کسب و کار در بستر فناوری اطلاعات
- تفکر خلاق و نوآوری های باز
- کارآفرینی فردی، سازمانی، اجتماعی
- مدیریت و اثربخشی سازمانی بر مبنای کارآفرینی و نوآوری
- نقش خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری بر بهبود عملکرد
- الزامات، چالشها و فرصت های استقرار کارآفرینی
- اهمیت و الزام توسعه فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در سازمان ها
- ویژگی های فردی و شخصیتی کارآفرینان
- چالش ها، تهدیدها و فرصت های حاکم بر فضای کسب و کار
- رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی
- کار آفرینی و تعالی سازمانی، کیفیت و بهره وری
- نقش بنگاههای کوچک و متوسط در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار
- سیاستگذاری بازرگانی در سطح ملی و نقش آن در کارآفرینی
- راهکارهای توسعه و فرهنگ کارآفرینی در سازمان ها
- نقش نهادهای ملی برمدیریت کسب و کار و کارآفرینی
- استارت آپ ها و نقش آنها در ایجاد و بهبود کسب و کار های موفق
- عوامل موثر بر ایجاد و توسعه کسب و کارهای آنلاین (بر مبنای وب)عوامل موثر
- نقش تکنیک های مدیریت، بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت مالی بر عملکرد و بهبود کسب و کار
- سایر موضوع ها و عناوین مرتبط با نوآوری، کارآفرینی، خلاقیت، اشتغال و کسب و کار
لازم به ذکر است موارد مشخص شده در محورهای تخصصی کنفرانس، به عنوان کلید واژه جهت انتخاب موضوع برای نویسندگان معرفی شده و الزاما نباید موضوع مقالات کاملا مشابه محور باشد. لذا توصیه میشود جنبه نوآوری در موضوع مقالات مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.
.
تاریخ ثبت همایش: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵