اخبار دانشگاهی

اعلام شرایط و زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (ع)

اعلام شرایط و زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (ع)

.

دانشگاه امام صادق(ع) با امتیاز وزارت علوم برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در دوره‌های کارشناس ارشد پیوسته دانشجو پذیرش می کند.داوطلبان برای پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق پس از ثبت نام در آزمون سراسری و دریافت شماره پرونده آزمون لازم است با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو را حداکثر تا ۲۹ اسفند ۹۴ تکمیل کنند.

پذیرش در این دانشگاه به صورت چند برابر ظرفیت خواهد بود و معرفی شدگان از سوی سازمان سنجش برای شرکت در آزمون شفاهی دعوت می شوند که براین اساس صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه محدودیتی برای داوطلب در انتخاب رشته‌های آزمون سراسری ایجاد نمی‌کند و در صورت پذیرش در این دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نیز پا برجا بوده و داوطلب می‌تواند از میان آن دو رشته پذیرفته‌شده، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کند.

انتخاب رشته این دانشگاه در مرحله آزمون شفاهی صورت می‌پذیرد بنابراین نیازی به انتخاب رشته در زمان انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری نیست.

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان اواخر شهریورماه از طریق پایگاه اینترنتی www.isu.ac.ir (برادران) و www.isuw.ac.ir (خواهران) اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا