دانلود رایگان پروپوزال

دانلود رایگان فرم خام نمونه پروپوزال کاری

نمونه فرم خام پروپوزال یک پروژه کاری

 آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال

 

دانلود نمونه پروپوزال کاری ,نمونه پروپوزال همکاری  ,نمونه پروپوزال شرکتی ,نمونه پروپوزال کاری آماده ,نمونه پروپوزال معرفی پروژه ,نمونه پروپوزال کسب و کار  ,تمپلیت پروپوزال کاری ,پروپوزال نویسی برای پروژه ,پروپوزال کاری آماده ,فرم خام پروپوزال کاری  ,نمونه فرم خام پروپوزال یک پروژه کاری ,پروپوزال آماده کاری

 

در این مطلب از سایت کالج پروژه ۲ نمونه فرم خام پروپوزال کاری جهت استفاده شما کاربران گرامی قرار داده شده است، جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

 

پروپوزال یکی از پرکاربردترین اصطلاحات قرن مدرن است. اگر دارای تحصیلات دانشگاهی باشید و پایان نامه ارائه داده باشید یا در انجام پروژه های مختلف نقش داشته باشید، حتما” با اصطلاح پروپوزال کم و بیش آشنایی دارید. پروپوزال گرچه در زمینه فعالیّت علمی و تحقیقی کاربرد بسیار دارد ولی مختص این زمینه نیست. پروپوزال کاری نیز وجود دارد.

امّا پروپوزال کاری چیست؟ پروپوزال کاری طبق تعریف فوق عبارت است از پیشنهاد وارائه طرح کاری. اگر دارای توانمندی های خاصی هستید و می خواهید از این توانمندی ها استفاده کنید، یا دارای مهارتی هستید و می خواهید از این مهارت در راستای کسب درآمد استفاده کنید، یا دارای تخصص در یک زمینه هستید و می خواهید تخصص خودتان را در جامعه به کار گیرید و در کل می خواهید فرد مفیدی برای جامعه و همنوعان خود باشید، باید به طریقی خود را مطرح کنید و به عبارتی خود را به جامعه و افرادی که نیاز به تخصص، مهارت و یا توانمندی شما دارند، معرفّی کنید.

این کار یعنی معرّفی و مطرح کردن خودتان به جامعه و افراد نیازمند به شما از طرق مختلف صورت می گیرد که امروزه و در قرن مدرن و عصر ارتباطات رایج ترین و مرسوم ترین آن ارائه پروپوزال کاری به صورت آنلاین و از طریق ایمیل یا ارسال در شبکه های اجتماعی است. پروپوزال کاری در واقع شما را به کارفرما و افرادی که نیاز به توانمندی شما دارند، یا همان مشتریان معرفی می کند. در این شیوه  کسب و کار شما هیچ نوع ارتباط مستقیم و رو در رو با مخاطب خود قبل از کار ندارید. تنها راهی که شما از طریق آن به معرّفی خود می پردازید پروپوزال کاری است.

با خواندن پروپوزال کاری از طرف کارفرما یا مشتریان تصوّر اولیّه از شما در ذهن وی شکل می گیرد. پس تا اینجا اهمیّت پروپوزال کاری باید برای شما روشن گردد. چون امروزه نقش بسیار مهمّی در رونق کسب و کار و تبلغیات و جذب مشتری دارد. لذا هر چه در این باره آگاه تر باشید احتمال موفقیّت شما در بازار کسب و کار و حتّی در زمینه های دیگر بیشتر است.

انواع پروپوزال کاری

پروپوزال های کاری انواع مختلفی دارند. برخی از پروپوزال های کاری عبارتند از؛ پروپوزال بازاریابی، پروپوزال فروش، پروپوزال توسعه، پروپوزال جذب مشتری و غیره. بسته به این که شما در چه زمینه ای فعالیّت می کنید و چه مهارت ها توانمندی هایی دارید می توانید پروپوزال مربوط به آن را تهیّه کنید و برای ارائه به صورت آنلاین یا از طریق مختلف در دسترس داشته باشید.

مطلب دیگری که در اینجا بهتر است به آن پرداخت شود این است که ما همگی بر این مسئله واقف هستیم که امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف به فریلنسرینگ (Freelancing) علاقه نشان می دهند و بدان روی آورده اند. فریلنسینگ یا به اصطلاح همان آزادکاری یک نوع شیوه کاری پروژه محور است که اغلب بازاریابی و ارائه خدمات در آن به صورت آنلاین ارائه می شود یا حدأقل بخشی از کار به این صورت انجام می شود. در این نوع شیوه کاری پروپوزال کاری حرف اوّل را می زند. بنابراین در این گونه موارد باید پروپوزال بسیار قوی ارائه شود.

یک پروپوزال کاری واقعا” عالی باید صاحب پروپوزال را به صورت کامل و به صورت واقعی به مخاطب معرّفی کند. پروپوزال کاری باید به گونه ای باشد که خواننده یا مشتری با خواندن آن شما را همان فردی بداند که می تواند نیازش را به صورت مطلوب برطرف کند. در پروپوزال کاری باید تخصص و مهارت یا توانمندی ارائه شود که صاحب پروپوزال واقعا” و به نحو احسن دارای آن توانمندی هاست. نه این که با جلوه نمایی همراه باشد و در عمل غیر از آن باشد که در پروپوزال ارائه شده است. یک پروپوزال کاری ایده آل باید منجر به یک قرارداد کاری یا انجام پروژه و به طور کلّی ارائه خدمات گردد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط:
نحوه نوشتن پروپوزال کاری
آموزش نوشتن رزومه کاری و دانشگاهی
دانلود رایگان فرم خام رزومه برای کارجویان
دانلود رایگان بسته کامل در مصاحبه استخدام دولتی چه می پرسند؟
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه ها
دانلود رایگان فرم خام پروپوزال دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانلود رایگان پروپوزال
آموزش نگارش پایان نامه ، مقاله ، پروپوزال
جزوه آموزش تکمیل فرم پروپوزال
چگونه پروپوزال خوب بنویسیم ؟
نگارش فرضیه در پروپوزال
اهداف تحقیق را چگونه در پروپوزال بنویسیم ؟
اشتباهات رایج در نگارش پروپوزال
۱۰ سوال اساسی درباره بیان مسئله در مقاله و پروپوزال
دانلود رایگان کتاب راهنمای نگارش پروپوزال
شیوه نامه ارجاع به منابع در پروپوزال و پایان نامه
آموزش نحوه نگارش پروپوزال – قسمت اول

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا