ترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارمندان و فرهنگ سازمانی
ترجمه فارسی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارمندان و فرهنگ سازمانی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارمندان و فرهنگ سازمانی |
در این مطالعه مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می شود که به شدت تحت تاثیر فرهنگ سازمانی، هویت سازمانی و کارکنان قرار دارد. رویکردهای نظری مختلف CRM در بخش اول این مطالعه گنجانده شده اند. در بخش دوم این مقاله ، نتایج تحقیق بر اساس روش دلفی ارائه شده اند، که هدف آن یافتن تعریف حقیقی CRM و ویژگی های مشتری در آینده می باشد.
در بخش چهارم این مقاله چهار حوزه ی اصلی مطرح شده اند که شرکت باید در زمان تعامل با مشتری آن ها را مورد توجه قرار دهد. هدف این مقاله در زمان به وجود آمدن تجربه ی مشتری با شرکت، افراد و فرهنگ سازمانی است که یکی از این چهار حوزه می باشد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Customer Relationship Management based on Employees and Corporate Culture |
This paper provides the overview on Customer Relationship Management that is strongly influenced by corporate culture, corporate identity and employees. Different theoretical approaches to CRM are included in the first part of the paper. Second part of the paper presents the results of research based on Delphi method, which was aimed at finding actual CRM definition and customer’s characteristics in the future.
Third part of the paper presents four main areas company should focus on when engaging customers. It aims on People and Corporate Culture which is one of the four areas, when building customer experience with company. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس کارکنان و فرهنگ سازمانی |
|
عنوان انگلیسی: Customer Relationship Management based on Employees and Corporate Culture |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۳ |
سال انتشار : 2015 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5289 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 459.85Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: منابع انسانی و روابط کار، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و مدیریت اجرایی |
|
مجله: کنفرانس جهانی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت | |
دانشگاه: دانشگاه فنی زولن، اسلواکی |
|
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، ویژگی های مشتری، فرهنگ سازمانی، هویت سازمانی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.