دانلود ترجمه مقاله نقش تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری در قضاوت حسابرسان
ترجمه فارسی مقاله نقش تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری در قضاوت حسابرسان
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری در قضاوت حسابرسان |
در این مقاله، ما نتایج یک آزمایش را ارائه میدهیم که به بررسی اثرات دو عامل – تجربه مذاکره حسابرسان و سبک مذاکره مشتری – روی نتیجه نهایی دریافت شده توسط حسابرسان در زمینه ارزش نهایی داراییها میپردازد. ما نشان میدهیم که تجربه مذاکره منجر به دریافت ارزش نهایی مذاکره شده بالاتر برای یک مشتری، که دارای یک شیوه مذاکره ستیزهجویانه است، میشود، که نشان میدهد که تجربه مذاکره، هنگامی که بیشترین نیاز به آن وجود دارد (یعنی، هنگامی که مقابله با مشتری دشوار است)، مزایا را برداشت میکند.
تجربه مذاکره، هیچ گونه تاثیری روی یک مشتریِ با یک سبک مذاکره مشارکتی ندارد. ما همچنین کشف میکنیم که تاثیر سبک مذاکره مشتری روی نتیجه مذاکره دریافت شده توسط حسابرسان بستگی به تجربه مذاکره حسابرسان دارد. حسابرسان بیتجربه، هنگام برخورد با یک مشتریِ با سبک مذاکره ستیزهجویانه، نه با یک سبک مشارکتی، ارزش نهایی مذاکره شده کمتری را دریافت میکنند. در مقابل، ارزش نهایی دریافت شده مذاکره توسط حسابرسان با تجربه، از سبک مذاکره مشتری تاثیر نمیپذیرد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Effect of Auditor Negotiation Experience and Client Negotiating Style on Auditors’ Judgments in an Auditor-Client Negotiation Context |
In this paper, we present the results of an experiment that investigates the effects of two factors—auditors’ negotiation experience and client negotiation style—on auditors’ perceived ultimate negotiation outcome in terms of an asset impairment writedown. We show that negotiation experience leads to a higher perceived ultimate negotiated writedown for a client with a contentious negotiation style, suggesting that negotiation experience reaps benefits when it is needed most (i.e., when the client is difficult to deal with).
Negotiation experience has no effect for a client with a collaborative negotiation style. We also find that the effect of client negotiation style on auditors’ perceived negotiation outcome is contingent on the auditors’ negotiation experience. Inexperienced auditors perceive a lower ultimate negotiated writedown when dealing with a contentious rather than a collaborative negotiation style client. In contrast, experienced auditors’ perceived negotiation writedown is not affected by the client negotiation style. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: تاثیر تجربه مذاکره حسابرس و سبک مذاکره مشتری روی قضاوتهای حسابرسان در زمینه مذاکره حسابرس-مشتری |
|
عنوان انگلیسی: Effect of Auditor Negotiation Experience and Client Negotiating Style on Auditors’ Judgments in an Auditor-Client Negotiation Context |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۸ |
سال انتشار : 2011 | نشریه: AAAJournals |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8413 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 0.99Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابرسی | |
مجله: حسابرسی: مجله عمل و تئوری – Auditing: A Journal of Practice & Theory | |
کلمات کلیدی: تجربه مذاکره حسابرسان، سبک مذاکره مشتری، نتیجه مذاکرات | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است |
مطالب مرتبط: |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.