ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند

ترجمه فارسی مقاله با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند

مقاله ترجمه شده با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی How valuable are your customers in the brand value co-creation process?

خرید ترجمه فارسی مقاله با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند
 با توجه به افزایش روز افزون تحقیقات در زمینه خلق مشترک ارزش ، به طور کلی تحقیق در زمینه خلق مشترک ارزش برند هنوز هم محدود باقی مانده است. به طور خاص میزان مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند روشن نیست. این تحقیق مجموعه ای شامل هشت پژوهش را در زمینه مقیاس اندازه گیری ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) توسعه می دهد و به شرکت ها در ارزیابی ارزش مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند کمک می کند.

یافته ها نشان می دهد که ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) یک ساختار چند بعدی است و شامل دو عامل مرتبه بالا و هفت بعد دیگر شامل : منابع تحت مالکیت مشتری (شامل دانش در زمینه برند ، مهارت ها در زمینه برند، خلاقیت در برند و وابستگی به برند) و انگیزه مشتری (علاقه داشتن به برند ، اعتماد به برند و تعهد به برند) است. علاوه بر این ، مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به برند را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. چارچوب ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV ) به مدیران بازاریابی کمک می کند تا درک کنند که چگونه مشتریان می توانند در ایجاد ارزش برند شرکت مشارکت داشته باشند و میزان مشارکت مشتریان در فرآیند خلق مشترک یک برند چقدر است.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 How valuable are your customers in the brand value co-creation process?
 Despite an increasing amount of research on co-creation of value, in general, research on brand value co-creation remains limited. Particularly, how much value customers contribute to the brand value co-creation process remains unclear. This research develops in a series of eight studies the Customer Co-Creation Value (CCCV) measurement scale that helps firms assess the value of customers in the brand value co-creation process.

The findings reveal that CCCV is a multidimensional construct consisting of two higher-order factors and seven dimensions: customer-owned resources (including brand knowledge, brand skills, brand creativity, and brand connectedness) and customer motivation (comprising brand passion, brand trust, and brand commitment). Further, the CCCV scale reliably and validly gauges the value customers contribute to a firm’s brand. The CCCV framework helps marketing managers understand how customers can contribute to a firm’s brand value cocreation efforts and how much value customers contribute to a brand in the co-creation process.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV)
عنوان انگلیسی:  How valuable are your customers in the brand value co-creation process? The development of a Customer Co-Creation Value (CCCV) scale
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۷
سال انتشار : 2018 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8367 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.37Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده بازاریابی و تصمیم گیری، دانشکده تجاری لوکاس، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی:  ارزش برند، خلق مشترک، توسعه مقیاس، CCCV، معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، مدلسازی (PLS-SEM) 
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی How valuable are your customers in the brand value co-creation process?

خرید ترجمه فارسی مقاله با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا