ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله استراتژی موقعیت یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی

ترجمه فارسی مقاله راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی 

مقاله ترجمه شده راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Positioning strategies of foreign and indigenous firms in an African cultural milieu

خرید ترجمه فارسی مقاله راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی 
 علیرغم نقش حیاتی جایگاه یابی در تدوین راهبرد بازاریابی، تحقیقات کمی در زمینه ی راهبردهای موقعیت یابی شرکت های داخلی و خارجی فعال در یک محیط فرهنگی انجام شده است. با توجه به مفاهیم فرهنگ و موقعیت یابی به عنوان عناصر اصلی، این پژوهش به دنبال پاسخ به دو سوال کلیدی در ادبیات می باشد: چه تفاوتی میان شرکت های بومی آفریقایی و شرکت های خارجی فعال در قاره ی آفریقا در استفاده از راهبردهای جایگاه یابی وجود دارد؟ همچنین این سوال مطرح می شود که آیا به کارگیری یک راهبرد جایگاه یابی از نوع غربی در محیط فرهنگی اجتماعی کشورهای آفریقایی و بطور خاص،کشور غنا امکان پذیر است؟ نتایج این پژوهش حاکی از آن هستند که شرکت های داخلی و خارجی با تلاش زیاد از راهبردهای جایگاه یابی یکدیگر برای دستیابی به موقعیت های مختلف بهره می برند، البته باید به یاد داشت که شرکت های خارجی راهبردهای گسترده تری را نسبت به شرکت های بومی در فعالیت های خود مد نظر قرار می دهند. در حالیکه شرکت های بومی و خارجی برای کسب بازار انبوه و جذب مشتریان در طبقه ی پایین و متوسط جامعه پیوسته تلاش می کنند، شرکت های خارجی تاکید بیشتری بر مشتریانی دارند که از طبقه ی متوسط جامعه محسوب می شوند. در این پژوهش، محققان پیامدهای نظری و عملی بازاریابی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Positioning strategies of foreign and indigenous firms in an African cultural milieu
 Despite the pivotal role of positioning in marketing strategy formulation, few studies explicitly examine positioning strategies employed by foreign and indigenous firms operating in the same cultural milieu. Relying on the concepts of culture and positioning as the backdrop, this research contributes to the literature by answering two key research questions: What are the differences between African indigenous firms’ and Africa-based foreign firms’ pursuits of positioning strategies? And is a Western-developed typology of positioning strategies applicable in an African cultural milieu, and more specifically, in the Ghanaian cultural environment? The results of the study demonstrate that indigenous and foreign firms replicate each other’s positioning strategies to carve out positions, although foreign firms aggressively pursue a wider range of strategies than indigenous firms. While there is a uniform attempt by indigenous and foreign firms to reach the mass-market and lower- to middle-class target audiences, foreign firms focus more on middle-class audiences than do indigenous firms. The authors discuss implications for marketing theory and practice.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی در قاره آفریقا
عنوان انگلیسی:  Positioning strategies of foreign and indigenous firms in an African cultural milieu
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.63Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
دانشگاه: گروه بازاریابی، لجستیک و مدیریت عملیات، دانشکده بازرگانی G. Brint Ryan ، دانشگاه تگزاس شمالی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی:  راهبردهای موقعیت یابی، شرکت های خارجی، شرکت های داخلی، فرهنگ، قاره آفریقا، غنا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Positioning strategies of foreign and indigenous firms in an African cultural milieu

خرید ترجمه فارسی مقاله راهبردهای جایگاه یابی شرکت های داخلی و خارجی در یک محیط فرهنگی 

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا