ترجمه مقالات بانکداریترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک

ترجمه فارسی مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک

مقاله ترجمه شده ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت بازرگانی، بانکداری، بازاریابی و مدیریت استراتژیک می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Evaluation of the Impact of Services Marketing Mix on Customer Preferences in Selecting a Bank in Khorramabad City

خرید ترجمه فارسی مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک
 ایجاد یک محیط رقابتی جدید در صنعت بانکداری باعث می شود که توجه بیشتری به خواسته ها، نیازها، انتظارات مشتریان مان معطوف گردد و ارائه خدمات سازگار و فراتر از انتظارات شان را ناگزیر می سازد. بانک ها باید قادر به تغییر در روش و سیاست های بازاریابی شان باشند، باید انتظارات و نیازهای مشتریان را برآورده سازند در غیر اینصورت، در بازار مالی در آینده در مقابل سن و تجربه شان هیچ جایگاهی ندارند. این مطالعه به عنوان تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات به ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک در شهر خرم آباد در سال ۲۰۱۱ در شعبه های بانک صادرات انجام شد که این مطالعه هشت فرضیه را در رابطه با هر آمیخته ی بازاریابی و شاخص های مرتبط بررسی کرده است و اهمیت آن ها را شناسایی و ارزیابی کرده است.

این تحقیق از لحاظ هدف بخشی از تحقیقات کاربردی است و از لحاظ روند و ماهیت یک تحقیق توصیفی می باشد. جامعه ی این مطالعه مشتریان معمولی شعبه های بانک صادرات در خرم آباد می باشد. ما از نمونه ی ۱۵۰ مشتری از شعبه های متفاوت بانک صادرات در شهر خرم آباد استفاده کرده ایم تا فرضیه ها را آزمون کنیم، این نمونه به صورت تصادفی انتخاب شده است. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه و پرسشنامه استفاده کرده ایم.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Evaluation of the Impact of Services Marketing Mix on Customer Preferences in Selecting a Bank in Khorramabad City
 Create a new competitive environment in the banking industry, makes the need for more attention to the demands, needs and expectations of our customers and offer consistent service and beyond their expectations, inevitable. Banks should be able to changes in procedures and policies of their marketing, they meet the expectations and needs of customers, otherwise, they have no place in the financial market in the future in contrast, their age and experience. This study has been done as the effect elements of the marketing mix of services to customer preferences in selecting a bank in Khorramabad City in 2011 in the branches of Saderat bank which this study has been investigated with the 8 hypothesis in relation to each of the marketing mix and relevant indicators and to identify and assess their importance.

This research is part of applied research in terms of purpose and this research is a descriptive research, in terms of the nature and procedures. The populations of this study are all normal customers of Saderat bank branches in Khorramabad. That we used a sample of 150 customers from different branches of Saderat bank in the city of Khorramabad to test the hypothesis, they were selected randomly. We used the method library and a questionnaire to collect data.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی:  ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک در شهر خرم آباد
عنوان انگلیسی:   Evaluation of the Impact of Services Marketing Mix on Customer Preferences in Selecting a Bank in Khorramabad City
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  10 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  22
سال انتشار :  2016
نشریه:   Medwelljournals
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول :  7441
رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.21Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله:  مدیریت بازرگانی، بانکداری، بازاریابی و مدیریت استراتژیک
مجله:  مدیریت بین المللی کسب و کار – International Business Management
دانشگاه:  گروه اقتصاد، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
کلمات کلیدی:  خدمات بازاریابی یکپارچه، بازاریابی، بانکداری، ترجیحات مشتری، رفتار مصرف کننده
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Evaluation of the Impact of Services Marketing Mix on Customer Preferences in Selecting a Bank in Khorramabad City

خرید ترجمه فارسی مقاله ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتری در انتخاب یک بانک

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود مقالات بانکداری با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا