ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده

ترجمه فارسی مقاله نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده

مقاله ترجمه شده نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of digital and social media marketing in consumer behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده

 .

 بخشی از ترجمه فارسی مقاله : نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده
 این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: ۱) فرهنگ دیجیتالی مشتری، ۲) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، ۳) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، ۴) محیطهای متحرک و ۵) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.

هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 The role of digital and social media marketing in consumer behavior
 This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives.

Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری
عنوان انگلیسی:  The role of digital and social media marketing in consumer behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۹
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7796 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل :  521.68Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله:  نظریه فعلی در روانشناسی – Current Opinion in Psychology
دانشگاه: دانشگاه آکسفورد، دانشکده بازرگانی Said، انگلستان

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی The role of digital and social media marketing in consumer behavior

خرید ترجمه فارسی مقاله نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی در رفتار مصرف کننده

 

 

مطالب مرتبط:

 دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا