ترجمه مقالات علوم سیاسیترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات مدیریت
دانلود ترجمه مقاله اثر بخشی بازاریابی سیاسی با رسانه های اجتماعی
ترجمه فارسی مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی |
در انقلاب الکترونیکی عصر معاصر زمانی که رسانه های اجتماعی به ابزار ارتباطی تبدیل شده اند، دموکراسی ها در حیرت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند یک شاخص معتبر برای پیش بینی نتایج انتخابات باشند. با افزایش جمعیت و رشد استفاده از رسانه های اجتماعی، این مطالعه بر آن شد تا تاثیر استفاده از رسانه اجتماعی (توییتر) بر نتایج انتخابات سراسری هند در سال ۲۰۱۴ را ارزیابی کند.
در این تحقیقات، به طور کل ۸۸۷۷۲۵ اخبار رسانه های اجتماعی در عرض ۱۰۰ روز از تاریخ ۱ ژانویه سال ۲۰۱۴ تا ۹ آوریل سال ۲۰۱۴ از ۱۲ حزب سیاسی هندی در توییتر منتشر شد. نتایج نشان داد که اخبار رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و قابل ملاحضه ای بر نتیجه انتخابات سراسری سال ۲۰۱۴ دارد. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness |
In the present era of electronic revolution when the social media has become the means and end of all communication, democracies are wondering if social media can be a valid indicator to predict elections outcome. With the increase in popularity and growth in the use of social media, the present study aims at examining whether the use of social media (Twitter) had an effect on the 2014 General elections outcome.
For this research, a total of 8,877,275 social media buzz for 100 days from January 01, 2014 to April 09, 2014 of 12 Indian political parties has been considered. The result indicates that social media buzz has a positive and significant impact on the outcome of General elections 2014. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی |
|
عنوان انگلیسی: Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۱۲ |
سال انتشار : 2017 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 384 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 743.75Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت، علوم سیاسی و مهندسی فناوری اطلاعات |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، اینترنت و شبکه های گسترده |
|
مجله: بررسی مدیریت حوزه اقیانوسیه آسیا – Asia Pacific Management Review | |
دانشگاه: گروه مطالعات مدیریت، موسسه فناوری هند (دانشکده معادن هند)، دهاباد، هند |
|
کلمات کلیدی: اخبار رسانه های اجتماعی، کمپین انتخاباتی، سیاستمداران هندی، توییتر | |
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است | |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.apmrv.2016.10.007 |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.