دانلود ترجمه مقاله بررسی برداشت مشتریان از کیفیت خدمات رستوران ها
ترجمه فارسی مقاله بررسی برداشت مشتریان از کیفیت خدمات رستوران ها
.
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : بررسی برداشت مشتریان از کیفیت خدمات رستوران ها |
این پژوهش به دنبال تحقیق قبلی در مورد بازاریابی رستوران فست فود صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش از مشتریان واقعی رستوران فست فود تشکیل شده است. به دنبال پیشینه پژوهش، داده ها با استفاده از تجزیه و تحلیل عاملی تائیدی، مدل سازی ساختاری معادلات، و تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل می شوند. یافته های این مطالعه به شناسایی عواملی کمک می کنند که رضایت مشتری و هم چنین کیفیت خدمات و رتبه بندی آن ها را در زمینه رستوران فست فود تحت تاثیر قرار می دهند.
نتایج به دست آمده نشان می دهند که هیچ روش مستقیمی برای افزایش مقاصد رفتاری از طریق بهبود کیفیت خدمات رستوران های فست فود وجود ندارد. در واقع، مقاصد رفتاری می توانند از طریق رضایت مشتری به عنوان یک واسطه بهبود یابند. علاوه بر این، در این مطالعه شواهدی وجود دارند، که نشان می دهند رضایت مشتری می تواند از طریق کیفیت خدمات، کیفیت غذا، و نسبت قیمت – ارزش بهبود یابد، که این به نوبه خود موجب بهبود غیرمستقیم مقاصد رفتاری در این صنعت می شود. نتایج این پژوهش نشان دهنده اولویت بندی تمرکز مدیران و تخصیص منابع برای جلب رضایت مشتری و ابعاد مختلف کیفیت خدمات می باشند، که می توانند توسط مدیران رستوران های فست فود برای تعیین دستورالعمل ها و استراتژی های مربوط به ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود مورد استفاده قرار گیرند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Revisiting customers’ perception of service quality in fast food restaurants |
This research is an extension to previous work in fast food restaurant marketing. The population of this research consists of actual fast food restaurant customers. Following the literature, data are analyzed using Confirmatory Factor Analysis, Structural Equation Modeling, and Path Analysis. Findings of this work identify factors impacting customer satisfaction, as well as dimensions of service quality and their rankings in the fast food restaurant context.
Results indicate that there is no direct way of increasing behavioral intentions through improving service quality for fast food restaurants. Rather, behavioral intentions can be improved through customer satisfaction as an intermediary. Further, this work finds evidence that customer satisfaction can be improved through service quality, food quality, and price-value ratio, which in turn would pave an indirect path toward improvement in behavioral intentions in this industry. Results of this research shed light on prioritizing managers’ focus and resource allocation for customer satisfaction and different dimensions of service quality and can be used by fast food restaurant managers to set guidelines and strategies in providing better service to their customers. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: بازنگری برداشت مشتریان از کیفیت خدمات در رستوران های فست فود |
|
عنوان انگلیسی: Revisiting customers’ perception of service quality in fast food restaurants |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 31 |
سال انتشار : 2017 | نشریه : الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8233 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.33Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
|
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک و بازاریابی |
|
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده – Journal of Retailing and Consumer Services | |
دانشگاه: دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشگاه آیداهو، ایالات متحده آمریکا |
|
کلمات کلیدی: خرده فروشی فست فود، رضایت مشتری، مقاصد رفتاری بازاریابی خدمات مصرف کننده، استراتژی بازاریابی | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است |
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.