ترجمه مقالات فناوری اطلاعاتترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی

ترجمه فارسی مقاله تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی 

مقاله ترجمه شده تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی مربوط به رشته مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات و درباره بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و بازاریابی بین المللی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs

خرید ترجمه فارسی مقاله تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی 
هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه عوامل بازار (مربوط به موسسات، رقابت و منابع) استراتژی های بین المللی یک خرده فروشی آنلاین را شکل می دهند.

طراحی/روش شناسی/ رویکرد- یک طرح تحقیقاتی واحد مطالعه موردی کیفی، برای انجام تحلیل عمیق بین المللی سازی یک سازمان سوئدی با اندازه کوچک و متوسط (SME) در کسب و کار خرده فروشی استفاده می شود.

یافته ها- این یافته ها نشان می دهند که خرده فروشی های آنلاین می توانند از شرکایی برای بر عهده گرفتن پویایی های صنعت و ورود به بازارهای خارجی بهره بگیرند. این نوع ” بین المللی سازی وابسته (piggy-back)” می تواند یک استراتژی موثر برای کنترل پویایی های بازار خارجی در مرحله ورود باشد: یعنی کوتاه مدت. با این حال، اعتماد به روابط، ممکن است به صورت متناقض مانع از توانایی خرده فروشان برای ماندن در رقابت مرحله ورودی (یعنی، بلند مدت) شود زیرا آنها از یادگیری مستقیم از بازار جدا می شوند.

محدودیت ها/ پیامدهای تحقیق- نویسندگان فرضیه هایی را بر اساس یافته ها ارائه می کنند تا از تحقیقات بیشتر در بازاریابی بین المللی و ادبیات خرده فروشی بین المللی پشتیبانی کنند.

پیامدهای عملی- این یافته ها درک این موضوع را افزایش می دهند که چگونه تجارت الکترونیک بر بین الملی سازی سازمانها با اندازه کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. همچنین این یافته ها بینش جدیدی را درباره استفاده از استراتژی های ممکن توسعه بین المللی، برای مدیران سازمان های کوچک و متوسط خرده فروشی ایجاد می کنند.

ارزش/اصالت- این مطالعه، دیدگاه نظری جدیدی را برای ایجاد تحقیقات مبتنی بر خرده فروشی بین المللی معرفی می کند و به ادبیات خرده فروشی بین المللی با بینش های مرتبط با فواید و مضرات استفاده از شرکا برای غلبه بر چالش های مرتبط با خرده فروشی بین المللی آنلاین کمک می کند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs
Purpose – The purpose of this paper is to explore how market factors (pertaining to institutions, competition and resources) shape the international strategies of an online retailer. Design/methodology/approach – A single qualitative case study research design is employed to conduct in-depth analyses of a Swedish internationalising small- and medium-sized enterprise (SME) in the retail business.

Findings – The findings show that online retailers can use partnerships to tackle industry dynamics and break into foreign markets. This type of “piggy-back internationalisation” can be an effective strategy of handling foreign market dynamics in the entry phase: that is to say, the short term. Reliance upon relationships, however, may paradoxically inhibit retailers’ abilities to stay competitive in the post-entry phase (i.e. the long term) since they become cut-off from the first-hand market learning.

Research limitations/implications – The authors provide propositions based upon the findings to support further research in the international marketing and international retailing literature.

Practical implications – The findings enhance the understanding of how electronic commerce affects SME internationalisation. They also generate new insights into the use of possible international expansion strategies for managers in retail SMEs.

Originality/value – This study introduces a new theoretical perspective to build upon international retail research and contributes to the international retail literature with relevant insights into both advantages and disadvantages of using partnerships to overcome challenges related to international online retailing.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی:  شروع یک بازی جدید: تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی
عنوان انگلیسی:  “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 (3 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه:   امرالد – Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 10107 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.67Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و بازاریابی بین المللی
مجله: مرور بازاریابی بین المللی – International Marketing Review
دانشگاه: گروه بازاریابی و استراتژی، دانشکده اقتصاد استکهلم، سوئد
کلمات کلیدی:  تجارت الکترونیک، سازمانهای کوچک و متوسط، خرده فروشی بین المللی، فروش آنلاین
وضعیت ترجمه عناوین جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی “It’s a new game out there”: e-commerce in internationalising retail SMEs

خرید ترجمه فارسی مقاله تجارت الکترونیک در بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط خرده فروشی 

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود مقالات فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا