دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله تساوی برند بر مبنای فرانشیز

ترجمه مقاله تساوی مارک بر مبنای فرانشیز :نقش کیفیت رابطه برند و رفتار شهروندی برند– الزویر  2015

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت

 

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  تساوی مارک بر مبنای فرانشیز  ” بدین شرح است:

با وجود اینکه مدیریت مارک، هسته ی موفقیت کسب و کار franching می باشد، کار تجربی محدود شده، تمرکز بر مارک گذاری در چنین تبادلات کسب و کار برای کسب و کار (B2B) دارد. نظریه ی تبادل اجتماعی سازگار و چارچوب مدیریت مارک بر پایه ی مارک در این مطالعه پیشنهاد می کند که کیفیت رابطه ی مارک در ترویج رفتار شهروندی مارک franchisee مهم می باشد که می تواند تساوی مارک نسبت به franchisee را افزایش دهد بنابراین یک مدل پیشرفته ی تساوی مارک بر پایه ی franchisee (FBBE) را ایجاد می کند. تحقیق نتایج ۳۵۲franchisee در تبادلات B2B franchise شده، پیشنهاد می کند که کیفیت روابط مارک، رفتار شهروندی و در نتیجه FBBE را افزایش می دهد.

بعلاوه، تجزیه و تحلیل دلالی (وساطتی) تعدیل شده، نشان می دهد که اثر غیر مستقیم کیفیت رابطه ی مارک بر روی FBBE از طریق رفتار شهروندی برند زمانی قویتر می باشد که صلاحیت franchisor بالا باشد. به هر حال مدت زمان رابطه ی franchisor-franchisee هیچ تاثیر تعدیل کننده ایی بر این روابط ندارد. یافته های این مطالعه پیامدهایی برای شاغلان franchisingدارد که علاقه مند به درک نقش مدیریت رابطه ی برند در ترویج رفتار شهروندی برند franchisee و FBBE می باشند.

 

Abstract

Despite the evidence that brand management is core to the success of franchising businesses, limited empirical work has focused on branding in such business-to-business (B2B) exchanges. Integrating social exchange theory and the identity-based brand management framework, this study proposes that brand relationship quality is crucial in promoting franchisee brand citizenship behavior that can enhance brand equity attributable to franchisees, thereby advancing a model of ‘franchisee-based brand equity’ (FBBE). Survey results from 352 franchisees in franchised B2B exchanges suggest that brand relationship quality promotes brand citizenship behavior, thereby enhancing FBBE. Additionally, moderated mediation analysis indicates that the indirect effect of brand relationship quality on FBBE via brand citizenship behavior is stronger when franchisor competence is high. However, franchisor–franchisee relationship duration has no moderating effects on these relationships. The findings of this study have implications for franchising practitioners that are interested in understanding the role of brand relationship management in promoting franchisee brand citizenship behavior and FBBE.

 

—————–
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Franchisee-based brand equity: The role of brand relationship quality and brand citizenship behavior

فرمت مقاله لاتین: pdf

عنوان ترجمه شده فارسی : تساوی مارک بر مبنای فرانشیز: نقش کیفیت رابطه برند و رفتار شهروندی برند

رشته های مرتبط : مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی

 .
.
download-mihanhamkar-com
کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد
.
.
——————-
مطالب مرتبط :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا