دانلود رایگان مقاله فارسی

دانلود رایگان مقاله تصمیم گیری درباره هدیه های تبلیغاتی

دانلود رایگان مقاله تصمیم گیری درباره هدیه های تبلیغاتی

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله رشته مدیریت بازرگانی

.

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ”  مقاله تصمیم گیری درباره هدیه های تبلیغاتی ‎ ” بدین شرح است:

امروزه مقوله تبلیغات و بازاریابی چنان توسعه یافته که به یکی از فرایندهای مدیریت بازار تبدیل شده است. تبلیغات نه تنها می‌تواند کالاهای مورد نیاز مردم را به آن‌ها بشناساند، بلکه گاهی می‌تواند کالاهایی را که جامعه به آن‌ها نیاز ندارد را طوری به مردم معرفی کند که آن‌ها احساس کنند این کالاها نیازهایی اساسی هستند. ارسال هدایای تبلیغاتی با منظور احترام نهادن به مشتریان بسیار مهم می باشد. حال اگر با یک انتخاب هوشمندانه و با شناخت از نیازهای مشتریان اقدام به خرید و ارسال هدایای تبلیغاتی متناسب با آن نیازها شود، به طور حتم تاثیر گذاری آن صد چندان خواهد بود. شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است .
کلمات کلیدی : هدایای تبلیغاتی ، تبلیغات ، برنامه بازاریابی ، تبلیغات تجاری .

————-

مشخصات مقاله:

دسته : مدیریت بازرگانی

عنوان  :  تصمیم گیری درباره هدیه های تبلیغاتی

قالب بندی : word

قیمت : رایگان

.

download-mihanhamkar-comجهت دانلود رایگان مقاله تصمیم گیری درباره هدیه های تبلیغاتی ‎ اینجا کلیک کنید.

.

مطلب مرتبط:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا