ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله رابطه جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و مدیریت بازاریابی

ترجمه فارسی مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی

مقاله ترجمه شده جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی مربوط به رشته مدیریت و درباره مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و نوآوری تکنولوژی می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management

خرید ترجمه فارسی مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی 

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی 
هدف این پژوهش، کشف رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک یک شرکت، مدیریت بازاریابی از نظر تاکتیک های ترکیب بازاریابی و عملکرد نوآوری است. ما سه نوع جهت گیری استراتژیک را بررسی می کنیم: جهت گیری مشتری، فناوری و ترکیب مشتری/فناوری. تاثیر آن ها بر عملکرد نواوری و تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی از نظر ترکیب بازاریابی بر این رابطه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. فرضیات خود را در نمونه ای از ۱۶۰۳ شرکت تولیدی فرانسوی مورد آزمون قرار داده و نشان می دهیم که سازمان هایی با جهت گیری ترکیبی مشتری/فناوری عملکر بهتری نسبت به سازمان هایی با جهت گیری مشتری یا فناوری دارند. هم چنین نشان می دهیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی در پرورش و ارتقای موفقیت نوآوری برای همه ی جهت گیری ها، مثبت است اما برای سازمان هایی با جهت گیری فناوری، بیشتر است. در نهایت درمی یابیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی بر رابطه ی بین جهت گیری و عملکرد زمانی افزایش می یابد که عوامل بیشتری از ترکیب بازاریابی به صورت همزمان به کار گرفته شوند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management 

This research aims at exploring the relationship between a firm’s strategic orientation, marketing management in terms of marketing mix tactics, and innovation performance. We examine three types of strategic orientations: customer, technology, and combined customer/technology orientation. We analyze their direct effect on innovation performance as well as the moderating effect of marketing management in terms of the marketing mix on this relationship. We test our hypotheses on a sample of 1603 French manufacturing firms and show that organizations with a combined customer/technology orientation outperform those with a customer or technology orientation alone. We also show that the moderating effect of marketing management in boosting innovation success is positive for all orientations, but greatest for organizations with a technology orientation. Finally, we find that the moderating effect of marketing management on the relationship between orientation and performance increases as more elements of the marketing mix are deployed simultaneously.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی
عنوان انگلیسی:  Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  12 تعداد صفحات ترجمه فارسی :  29 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : ۲۰۱۹ نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۱۰۳۶۷ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : ۲٫۹۵Mb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت 
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و نوآوری تکنولوژی
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده بازرگانی استیلمن، دانشگاه ستون هال، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی:  عملکرد نوآوری، مدیریت بازاریابی، جهت گیری مشتری، جهت گیری فناوری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management
خرید ترجمه فارسی مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی 

 .

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا