دانلود ترجمه مقاله رابطه جهت گیری مشتری با عملکرد شرکت
ترجمه فارسی مقاله جهت گیری مشتری و عملکرد شرکت
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Customer orientation and firm performance |
.
بخشی از ترجمه فارسی مقاله : جهت گیری مشتری و عملکرد شرکت |
اگرچه اهمیت جهت گیری مشتری (CO ) تشخیص داده شده است اما رابطه آن با عملکرد شرکت بسیار شفاف نیست. عدم وجود شفافیت تا حدودی به دلیل تاثیر CO بر عملکرد شرکت می باشد و بستگی به فاکتورهای خاص داخلی و خارجی دارد. بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی و با استفاده از یک چشم انداز بین المللی، این تحقیق به بررسی تاثیرات میانه رو مجزا و پیوسته رهبری اخلاقی و شدت رقابت می پردازد.
اطلاعات تحقیق به دست آمده از ۲۶۴ شرکت چینی برای بررسی فرضیه ها گردآوری شده اند. نتایج نشان می دهد که رهبری انسانی و رهبری میانه رو به شرکت ها کمک می کنند تا برداشت بهتری از CO جهت افزایش عملکرد خود داشته باشند. عدم وجود رهبری میانه رو می تواند برای آن دسته از شرکت هایی مضر باشد که در بازار رقابت صدمه دیده باشند در حالی که تاثیر میانه روی تحت تاثیر شدت رقابت قرار نمی گیرد. به علاوه، رهبری منصفانه تاثیر مثبتی بر شرکت های فعال در محیط های رقابتی تر دارند که به تشخیص مزایای CO کمک می کنند. |
.
بخشی از مقاله انگلیسی : |
Customer orientation and firm performance |
Although the importance of customer orientation (CO) has been recognized, its relationship with firm performance is far from clear. This lack of clarity is partly because the impact of CO on firm performance may depend on certain internal or external factors. Based on social learning theory and an interactional perspective, this study concurrently explores the separate and joint moderating effects of ethical leadership and competitive intensity.
Survey data from 264 Chinese firms was collected to test the hypotheses. The results show that humane leadership and moderation leadership help firms to better leverage CO for enhancing their performance. The absence of moderation leadership may be particularly harmful for firms operating in a less competitive environment while the moderating effect is not influenced by competitive intensity. In addition, justice leadership has a positive impact for firms operating in a more competitive environment, which assists firms to better realize the benefits of CO. |
.
مشخصات مقاله : | |
عنوان فارسی: جهت گیری مشتری و عملکرد شرکت: تعاملات میانه روی پیوسته و رهبری اخلاقی و شدت رقابت |
|
عنوان انگلیسی: Customer orientation and firm performance: The joint moderating effects of ethical leadership and competitive intensity |
|
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 |
سال انتشار : 2019 | نشریه: الزویر – Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | کد محصول : 9554 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.00Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت | |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و مدیریت عملکرد |
|
مجله: مجله پژوهش کسب و کار – Journal of Business Research | |
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و مدیریت، مؤسسه فناوری هاربین، چین |
|
کلمات کلیدی: جهت گیری مشتری، رهبری اخلاقی، شدت رقابت، عملکرد شرکت | |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است | |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است | |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.021 |
.
دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی : |
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Customer orientation and firm performance |
.
مطالب مرتبط: |
دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی |
.
پشتیبانی : | |
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد. | |
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱ – ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر – آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com – تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴ – آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰ – کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳ |
.
.