دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال

ترجمه مقاله بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال – الزویر ۲۰۱۸

 بانک دانلود مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت

 

—————–

چکیده ای از مقدمه آغازین ”   بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال ” بدین شرح است:

با بازنشستگی بخش مرفه و مربوط به نسل انفجار (توضیح مترجم: کسی است که در دوره انفجار جمعیّت پس از جنگ جهانی دوّم، یعنی در حدّ فاصل سال‌های ۱۹۴۶ و ۱۹۶۴ زاده شده‌باشد.) توجه بازاریابان بیشتر به سوی مصرف کنندگان سالخورده جلب می شوند. اخیرا کارلسون، سوتر و براون (۲۰۰۸) احساس روانی جامعه برند (PSBC) را معرفی کرده اند. تحقیق حاضر کار انها را از طریق بررسی مطالعات پیشین و پیامدهای PSBC در زمینه مصرف کنندگان بزرگسال گسترش می دهد. این مطالعه همچنین به برسی چگونگی تاثیر دیدگاه مصرف کنندگان سالخورده درباره ارزش برند در طرفداری از ان از طریق حالت روانی جامعه هواداران برند (PSBC) می پردازد.

داده های نظرسنجی از ۵۹۲ مصرف کننده سالخورده تولید کننده اجزا و لوازم موتور سیکلت های لوکس (همگی بالای ۶۰ سال سن) گرد اوری شده است. نتایج نشان می دهد که سه جنبه اساسی ارزش مبتنی بر مشتری برند در PSBC مصرف کننندگان سالخوردگان تاثیر گذار است: ارزش دریافت شده، ارزش دریافت شده در مقابل قیمت، و یگانگی برند. علاوه بر این PSBC مصرف کنندگان سالخورده را ترغیب به مشارکت و ایفای نقش در جوامع اجتماعی برند کرده و همچنین بازاریابی دهان به دهان مثبت و بشارت برند را افزایش می دهد.

Abstract

As the affluent baby-boomer segment rapidly approaches retirement, marketers are becoming more aware of elderly consumers. Carlson, Suter, and Brown (2008) recently introduced the psychological sense of brand community (PSBC) construct. This research extends their work by examining new antecedents and consequences of PSBC in the context of elderly consumers. Moreover, the study examines how older consumers’ brand equity perceptions contribute to brand advocacy through a psychological sense of brand community (PSBC). Survey data is collected from 592 elderly customers (all over the age of 60) of a luxury motorcycle components and accessories manufacturer. Results suggest that three core facets of consumer-based brand equity contribute to older consumers’ PSBC: perceived quality, perceived value for the cost, and brand uniqueness. Moreover, a PSBC motivates older consumers to participate in (and pay for) social brand communities as well as increases positive word of mouth and brand evangelism.

 

—————–
مشخصات مقاله:

عنوان لاتین: Examining a psychological sense of brand community in elderly consumers

فرمت مقاله لاتین: pdf

عنوان ترجمه شده فارسی : بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال

رشته های مرتبط : مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت منابع انسانی

 .
.
download-mihanhamkar-com
کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد
.
.
——————-
مطالب مرتبط :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا