ترجمه مقالات مدیریت

دانلود ترجمه مقاله معیار و تحلیل رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M

ترجمه فارسی مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M

مقاله ترجمه شده سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M مربوط به رشته مدیریت و درباره بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته می باشد که هم اکنون می توانید مقاله انگلیسی بهمراه ترجمه فارسی آن را از سایت کالج پروژه دانلود نمایید.

 .

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Social media metrics and analytics in marketing – S3M

خرید ترجمه فارسی مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M

 .

بخشی از ترجمه فارسی مقاله :  سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M
 هدف این مطالعه ارائه یک مرور ادبیات نگاشتی و طبقه بندی‌ای برای مقالات پژوهشی در مورد سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی است. این مرور ۵۲ مقاله از مجلات داوری شده و کنفرانس های بین المللی را از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ پوشش می دهد. این ۵۲ مقاله در ۵ دسته متمایز بر مبنای: روش شناسی تحقیق، نوع تحلیل، رشته مطالعه، اهداف بازاریابی و نوع/ پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد استفاده آنها طبقه بندی شده اند. یافته های این مطالعه آشکار می کند که از کدام زیردسته در هر طبقه بندی، روند و گرایش بیشترین استفاده شده است. این مرور طبقه بندی بنیادینی برای محققان و نوع شناسی قابل ویرایش و به طور پیوسته د حال تکمیلی برای تحقیق بیشتر در این حوزه فراهم می کند.

 .

بخشی از مقاله انگلیسی :

 Social media metrics and analytics in marketing – S3M
 The purpose of this study is to present a mapping literature review and a classification for research articles regarding social media metrics and analytics in marketing. The review covers 52 articles from peer review journals and international conferences, from 2010 to 2016. These 52 articles are classified in 5 distinct categories based on their: methodology of research, type of analysis, field of study, marketing objectives and social media type/platform used. The findings of the study reveal which is the most used subcategory for each classification, trends and tendencies. This review provides a base classification for researchers and an editable and continuously augmenting typology for further research in the area.

 .

مشخصات مقاله :
عنوان فارسی: سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M: مرور ادبیات نگاشتی
عنوان انگلیسی:  Social media metrics and analytics in marketing – S3M: A mapping literature review
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :  7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : ۲۰
سال انتشار : 2018 نشریه:   الزویر – Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 364 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 539.20Kb
رشته های مرتبط با این مقاله:  مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله: مجله بین المللی مدیریت اطلاعات – International Journal of Information Management
دانشگاه: دانشگاه مقدونیه، تسالونیکی، یونان
کلمات کلیدی:  رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، بازاریابی، بررسی ادبیات، چارچوب
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2017.10.005

 

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :
دانلود رایگان مقاله انگلیسی Social media metrics and analytics in marketing – S3M

خرید ترجمه فارسی مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی – S3M

 

مطالب مرتبط:

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی مدیریت

 .

پشتیبانی :
شما پس از انتخاب دکمه خرید در سایت کالج پروژه به سایت ایران عرضه جهت انجام مراحل خرید هدایت خواهید شد.
– تلفن ثابت: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
– ساعات تماس: ۷ صبح الی ۱۸ عصر
– آدرس ایمیل: iranarze.supt@gmail.com
– تلگرام ایران عرضه: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– پیامک: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴
– آدرس: آذربایجان شرقی، مرند، خیابان کشاورزی، کوچه امین، پلاک ۳۰
– کد پستی: ۵۴۱۶۸۵۵۱۸۳

پشتیبانی و تیکت

سوالات متداول

پیگیری خرید

telegram.me/IranArze

 .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا